Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
Bara på skoj
Innan ni beger er ut på kvällens galej (eller nåt?) tycker ja ni ska kolla in SVT 2 klockan 19.00.
Kanadensisk serie som håller på en 30 min. Ni har inte råd att missa det Checka!! Brukar va riktigt kul (säger jag som älskar skämtprogram)
Avsnitt 10/13
___________________
Tom Cloud - Told You So
Last edited by Glorie on Jul-11-2003 at 16:00
Jul-11-2003 15:51
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
Måste kolla i mitt schema om jag har tid...
Aaa precis!
Får väl ta en titt på de programet.
Ta!
Jul-11-2003 16:22
dbl
Whitesun
Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden
va inte riiiiktigt hemma (tränade) så jag kunde tyvärr inte kolla...
___________________
Daniel
Jul-11-2003 20:17
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
jo det där programmet är roligt..jag gillar speciellt när dom skrämmer de som går förbi i parkena
Jul-12-2003 00:40
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
hysterix, hehe....aaaaa ja såg igår.. å sketchen me poliserna i kvinnliga underkläder (nertill) och polisskjorta upptill...samt sketchen när de sabbade för personer som ville ta kort i sån fotoautomat (alltså de där me fläkten du vet) samt den me handen i marken som skrämde folk var roliga
Får INTE missa de tre sista avsnitten... har bara sett typ 2 innan
robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jul-12-2003 14:46
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
Ja brukar inte gilla sånna där program men de där va faktiskt roligt.
quote:
Originally posted by Glorie
robstar, hehe... jasså du har så mycket inbokat att du har ett schema
Man kan ju alltid låtsas.
Jul-12-2003 14:50
AnD
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Stockholm, Sweden
Jo, "bara på skoj" är ett väldigt roligt program. Även om det ibland är lite väl fånigt (imo). Synd är att de har tagit bort röster osv, för att istället lägga på påfrestande barnprogramsmusik. Hela programmet för mina tankar till ett barnprogram där en liten bil (brum tror jag att den heter) kör runt och hittar på äventyr.
Finner man sådan humor (som i "bara på skoj") tillfredställande så rekomenderar jag varmt:
Trigger happy TV
och
Ursäkta röran, vi bygger om
De två sistnämnda är för övrigt två av mina favoritprogram.
___________________
Help me identify these tunes, please: ID1 and ID2
Jul-12-2003 22:05
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
robstar.. ok, skoj... själv ser ja gärna såna där.. typ amerikanska. eg. dåliga skämtprogram, (americas funniest homevideos och dyl.)
men ja vet att en del ogillar dem skarpt me
and, hmmm... trigger happy.. har ja allt sett! Jäkligt bra... ja tror ja aldrig har skrattat så mycket i hela mitt liv till en sketch på tv.... som ja gjorde till en sketch som var me på Trigger happy för ett bra tag sen
det var den klassiska snigelscenen... (folk brukar veta vilken ja menar.. när ja lyriskt börjar beskriva den)
"en snubbe som klätt ut sig till en snigel (jättestor snigel alltså, me hus å allt.. å så kommer han å går.. på en trottoar... å så ere ett övergångsställe... å så kommer en bil... å då lägger snigelsnubben sig på backen... å börjar "kräla" eller åla sig sjukt långsamt över å bilföraren blir GALEN weeeeeeee
Om NÅN har den scenen på datorn.. så vill ja ha! har fasen inte tänkt på att ja kanske kan söka på internet ef. TH-avsnitten
sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette
Hipp Hipp är oxå jäkligt bra...
Ursäkta röran har ja totalt missat
men Pyjamas har ja sett...
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jul-13-2003 20:15
robstar
Excited
Registered: Nov 2001
Location: Stockholm
quote:
Originally posted by Glorie
men Pyjamas har ja sett...
Bästa programet!
De e så pinsamt att jag får lämna rummet ibland.
*Kuuungsbacka*
Jul-13-2003 20:17
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
quote:
Originally posted by robstar
Bästa programet!
De e så pinsamt att jag får lämna rummet ibland.
*Kuuungsbacka*
hehe, jag vet precis vad du menar, jag brukar typ byta kanal lite sanbbt då, för att sedan då hitta nått annat roligt att titta på, så jag glömmer bort att jag skulle titta på det första.. så missar man hela.. fan va störande det är
Jul-14-2003 00:36
dj_hysterix
TFHS
Registered: Jul 2002
Location: The Sky
quote:
Originally posted by Glorie
sen ere en annan serie.. humorserie.. som gick för länge sen... som ja söker namnet på.. har ingen aning om va de heter.. men ja minns att de var brittiskt/amerikanskt.. å en sketch minns ja specifikt, för den va rolig... en kille, som skulle "squeeza" alla som han passerade på gatan... me sina fingrar (tummen & pekfingret) alltså han satte fingrarna vid ögat-... å måttade över en person i ögonvrån.. å sa "Im gonna squeeze u" men som sagt.. ja har ingen aning om va programmet hette
Jo jag har oxå sett det !
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall"
Jul-15-2003 23:29
Aendy
Lifeaddict
Registered: Aug 2001
Location: Hammervillageheights
quote:
Originally posted by dj_hysterix
om jag minns rätt så var det det KANADENSISKA programmet "Kids In The Hall"
`
Stämmer... underbar komikergrupp... nästan i klass med Varanteatern!
___________________
I never had any friends later on like those I had when I was twelve. Jesus, does anyone?
You and me, me and you, we�re the only ones in our song?