känner mig lite nyfödd och osäker <--(hehe älskar den där) men förhoppningsvis så är ni snälla mot mig
lite kort och gott om mig
jag är allmänt alltid sugen på all typ av trance, hard house, techno och kanske lite till jag får ångest när jag inte är ute och festar (som nu typ på en fredag) så det var allt
Är också relativt ny här, men välkommen i alla fall.
Alla här är jätte trevlig samtidigt som vissa andra är en aning mer svårtflörtade.
Som överallt..
Känn din som hemma!!
___________________
A Festivus For the Rest of Us
Jul-18-2003 19:19
mindshooter
Neverchanging avatar
Registered: Nov 2000
Location: Hiding from Chuck Norris
Hej hopp och välkommna till sveriges helt klart skönaste håla.
Jag heter Kenny och tycker om att dricka läsk med 2 sugrör.
Det var lite om mig, hoppar ni kommer trivas här i vår familj
___________________
Jul-18-2003 19:21
JayBee
Trance Fanatic
Registered: Jul 2003
Location: Stockholm
ååhh redan 2 replies och det har redan bara gått 20 sekunder, trevligt
quote:
Jag heter Kenny och tycker om att dricka läsk med 2 sugrör.
ok kul jag brukar int ha 2 sugrör i läsken men därimot en i varje näs borre
quote:
Alla här är jätte trevlig samtidigt som vissa andra är en aning mer svårtflörtade
vågar man fråga vad du menar med detta
P.S (älskar alla skojjiga smiley faces hihi.
___________________
http://www.advantico.se
Jul-18-2003 19:26
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
Välkommen
Shit va många nya det kommer, börjar nästan känna mig gammal här... haha, trevligt iaf!
Jul-18-2003 19:38
Rikard
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Sweden
välkommen välkommen!
vet hur det är å vara lite ny här rätt tight gäng och jo, vissa är lite mer svårflörtade än andra men det är bara å bli lite aktiv (på ett bra sätt) så funkar det
jag heter rikard och kryddar nästan all min mat med överflöd av örtsalt!
Jul-18-2003 19:38
Glorie
Goodbye for now
Registered: Apr 2002
Location: Stockholm SWE -> Ear candy: Empty State
VÄLKOMMEN JAYBEE & HUSTLER
___________________
Tom Cloud - Told You So
Jul-18-2003 20:46
NooN
[Kevin Rust]
Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden
Välkommen alla! Också ganska färsk, men va fan...
Varför inte presentera er i "Svenska Folket"-tråden?