 |
|
|
|
 |
Biohazard
Progressive Trance Addict
Registered: Nov 2001
Location: Huizen, Holland
|
|
|
Gielen komt op white, dat is al bevestigd, en dana komt op black te staan. Verder denk ik dat Michel de Hey en Marvo V op black komen aangevuld door een paar buitenlandse namen (DJ Rush, Technoboy ect) Op white komen denk ik zeker Jean, Armin, Joop en maybe zelfs wel Tiesto
White
Ricky Rivaro
Jean
Armin
Tiesto
Gielen
Black
Michel de Hey
Marco V
DJ Rush
Techno Boy
Dana
|
|
Feb-28-2003 20:38
|
|
|
 |
 |
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003
Location: Almere
|
|
|
| quote: | Originally posted by -=Freezel=-
Gielen vind ik persoonlijk arrogant.
- hij draait echt zo vaak dezelfde nummers (Twisted, Reach Me)
- gooit altijd dezelfde accapella's in zijn set (what the fuck enzo)
- hij begint op Jean te lijken met zijn gescratch (wat overigens ook niet lukt )
- er zit totaal geen lijn in zijn sets
- zit er meestal dik naast met erin plaat erin mixen (zie afgelopen TE de overgang van track 1 naar 2) |
kijk iemand die kan vertellen wat dr mis mee is, arrogant, ik heb zo'n programma gevonden, gingen ze hem volgen voor met z'n voorbereiding voor iets van sensation of weet ik veel wat, dat arrogant, dit viel wel mee volgens mij, misschien deed ie ff extra aardig, twisted en reach me, ik denk dat er zat dj zijn die hun favo tracks bijna iedere keer draaien, oke deze zijn best herkenbaar, accapella's, ik ken maar 2 sets van gielen, TE 2002 en nog een, vond ik best aardige sets, geen (extra) vocals daarin, maar begrijp je wel, aan dat soort dingen erger ik me ook altijd, jean vind ik nix, die vind ik pas arrogant, scratchen, wat scratcht ie dan, stukkies tekst of verneukt ie de melodie? kan ie allebij beter niet doen, geen lijn, de sets die k gehoord heb vond ik oké, verkeert mixen ONVERGEVELIJK
kortom de sets die k gehoord heb vind ik oké, voorderest klopt jullie commentaar aardig
gr
robin
|
|
Feb-28-2003 20:57
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
Ornadel
Senior tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: Amsterdam
|
|
|
ID&T doet er verstandig aan om van black gewoon een hardstyle editie te maken. Vorig jaar wel gebleken dat techno en hardstyle niet samengaan en ze geven zelf toe dat techno te weinig mensen trekt. Wel jammer, want ik haat hardstyle, maar dan zit er tenminste logica in de line up.
|
|
Mar-01-2003 11:08
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 02:31.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|