|
Heb Nero 5.5.10.7 en bij mij werkt het laden van cue-sheets met MP3's wel... MAAR met een behoorlijke vertraging. Als ik er een selecteer dan bevriest-ie en net op het moment dat ik 'm wilde gaan killen, kreeg ik alsnog het Burn-dialoog voor m'n neus. Handig is anders, maar misschien dat het met een beetje geduld toch wel werkt bij jou. Het lijkt wel of ie eerst die cue-sheet gaat doorrekenen of controleren of zo iets.
(Trouwens ik heb ook wel eens gemerkt dat je file access errors kunt krijgen als je bij bepaalde Windows-versies het MP3-tje toevallig geselecteerd hebt in de Verkenner (op een zodanige manier dat je met die mini-Windows-Mediaplayer in de linkerkantlijn het MP3-tje kan afspelen). FF een ander bestandje selecteren is dan voldoende.)
En voor het opsnijden van MP3's gebruik ik het freeware MP3DirectCut, te vinden op: http://www.rz.uni-frankfurt.de/~pesch/. Werkt perfect. Cue-sheet laden, kiezen voor File | Save split as..., map selecteren, klaar. Maar toch, een gesplitte MP3 blijf je na branden zelfs met 0 sec marge toch een beetje horen...