|
| quote: | Originally posted by SWE_TRANCE
asså
Kan inte du slänga ihop en liknande fast för X-men 2 då
Så får vi se att det inte är "svårare än så" |
har tyvärr inget från X-men 2, så en del av min sig får duga 

där ser du.. inget svårt alls.. tog typ nån minut.
nepp... dags att nana kudde nu.. måste upp om ca 1 timme 
kommer vara så jävla trött imorgon va 
så god natt på er och om ingen kommer på någon lösning till ascii problemet så får la jag hjälpa till när jag kommer hem.. bara att PM'a mig eller något 
___________________
Daniel
|