Jäklar vilka vocals! Helt underbara, det låter som om gud himkslef hade något med låten att göra! Helt sjukt! Vad tycker ni?
___________________ A Festivus For the Rest of Us
vill inte klaga men eftersom det varit så "heta" diskussioner om onödiga trådar så kan du ju posta i den här - så kan vi fortsätta diskutera låten... http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=126334 tack för tipset förresten
___________________
my bad, vi fortsätter i den andra tråden!
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA