אנשושים שלא מלאו להם 18 רשאים להשתתף בתחרות דיג'ייז לצעירים נשמע משהו ממש חמוד כדאי לכם לנסות מי שיש בו את הכישורים והרצון Link Natural Formula DJ Contest 2003 בהצלחה!
חחחחחחחחחחחחח אחי, האודישנים נגמרו כבר....
___________________
אני עדיין לא קלטתי מה הם רוצים מאיתנו ? שנצור 4 טראקים, נשלח להם ואם הם יאהבו אותם אנחנו נלך לאודישנים ? מי יכול להכין 4 טראקםי באמת טובים תוף פחות ממה..חודש ?
לא אחי אתה בא לאודישן עושה סט של 10 דקות.... יעני 2 מיקסים לפחות והולך אם אתה מתקבל אתה נכנס או משהו כזה אבל האודישנים היו כבר
חחח זה לא עולה לי בכל מקרה :]
צריך לדעת להשתמש בויניל ??
quote:Originally posted by DJ_Yuval צריך לדעת להשתמש בויניל ?? לא משנה ראיתי עכשיו שנגמרו האודישנים, היה שם 2 סידי של פיוניר או 2 פטיפונים חפיף
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA