אני יודע ש msn messenger תומך אבל חייבים XP מישהו מכיר תוכנה אחרת? שרואים תמונה טוב?
Ivisit קצת מסורבלת אבל אחלה תוכנה עוברת דרך firewalls ואני חושב שהיא תומכת בשיחות של יותר מ-2.......
___________________
וואלה תודה גם אני חיפשתי אחת כזאתי אני מקווה שזה יעבוד עם המצלמה הדיגיטלית של אח שלי... אמורה להיות לו איזה אופציה במצלמה שתהפוך למצלמת אינטרנט... אבל אין לי XP אז לא ממש הצלחנו לבדוק ב MSNM
רק אורן רואים תמונה יפה? בנטמיטינג זה מעצבנתי אני מדבר עם ידידה ולא רואים אותה מספיקקקקק טובבבבבבבבבבבב ואנלא יכול ככה
אם אתה מתכוון לתוכנה כדי לדבר עם מצלמה כזאת אז נראה לי שב: yahoo massanger יש אחלה אפשרויות לזה והיא עובדת טוב לפי מה שאני יודע here
quote:Originally posted by Shahar רק אורן רואים תמונה יפה? בנטמיטינג זה מעצבנתי אני מדבר עם ידידה ולא רואים אותה מספיקקקקק טובבבבבבבבבבבב ואנלא יכול ככה רואים מעולה אחי
שחר יא טיפש אני לא מאמין שאמרת את זה נראה לך שתוכנה משפיע על האיכות ? רק המצלמה עצמה / רזולוציה / חיבור משפיע ובכלל, תבדקו שבנטמיטינג זה מכוון על QUALITY כהדבר הכי חשוב בכל מקרה IVISIT התוכנה הטובה ביותר עוברת דרך ROUTER FIREWALL הכל, ממש מושלמת רק חבל שהוידאו בה לרוב טיפה איטי, וכרגע שינו אותה אז אפילו לראות בחורות בעירום קשה
___________________ Never again.
חן מה תבא ללמד אותי#@$? עובדה בנט מיטינג ראיתי אותה לא הכי טוב ובמסנג'ר היא עשתה לי פרינט סקרין וראו אותה הרבה יותר טוב ! אל תתווכח בכלל.. איפה קובעים quality בנט מיטינג????? [Edit] מצאתי!!!!!! יאוווו חן אם אתה צודק אני מבטיח לתת לך לראות גםםםםם!!!!!
והוא עוד צועק עלי...
quote:Originally posted by DjChook והוא עוד צועק עלי... לא ידעתי שבנט מיטינג אפשר לשנות את האיכות... פשוט היא שלחה לי פרינטסקרין מהמסנג'ר וראו שם הרבה יותר טוב! ואני חייב לראות טוב אחי!!! אם באמת האיכות תהיה טובה כמו שאנחנו חושביםםםםםם אני מסדר הקרנה לחברי הפורום
חופשי אחי
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA