Ariels
!Con La Nueva York!

Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York
|
|
|
בעיות בפורום
זה מעצבן
כל הזמן נעלמים אייקונים וכפתורים
ואווטרים וחתימות של אנשים לא עולים
אבל עם לוחצים עם מקש ימני של העכבר ובוחרים
show picture
זה כן עולה
ולא רק לפעמים הטקסט נצבע בצבע מגעיל ויש אזה פס לבן בראש העמוד
שלא עלו כמו שצריך HTML עם מלא פקודות
אני היחידי שזה קורה לו שגם אצל עוד
___________________
|
|