Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zieke shit
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
DjSuez
JappiOaddict :D

Registered: Apr 2002
zieke shit

Ik was op vakantie naar griekenland een paar weken geleden, en ik heb daar echt het meest stomme ooit gedaan.
Ik was daar met een zooi australiers die geld teveel hadden, goeie combi met een arme student:d
Anyway, hun betaalden alles, en een avondje met zen 8en kwam een keer uit op een rekening van 500 euro.. Slechts één van ons 8en kon navertellen wat er allemaal was gebeurd, de rest was te lam om het zich te herinneren. Maar ze reden wel allemaal auto, en ik werd die nacht thuisgebracht met een Alfa Spider cabrio. Komt die kerel die me had thuisgebracht de volgende dag bij diezelfde tent om te kijken of tie niks was vergeten/kwijtgeraakt, stapt er een gast op em af, en zegt: joh, ben jij die gozer van die Alfa Spider? dus aussie zegt: euh, ja, hoezo? "Nou, dan hebben wij mekaar bijna doodgereden vannacht!" Aussie weer: "Daar kan ik me niks van herinneren, vertel eens..?" "Nou, ik heb een Mercedes Kompressor aso-race-bak, en we gingen op die bergweggetjes hier een wedstrijdje doen met 200km/h!"
ik kreeg later wat flitsen herinnering terug, dat ik in die auto zat, en dat we retehard gingen met idd zon mercedes naast ons, en vet schreeuwen naar mekaar enzo...
Moraal van dit verhaal:
Ik weet nu helemaal zeker dat ik nooit meer bij een zatlap in de auto stap...
(als ik bij bewustzijn was geweest had k t sowieso niet gedaan )

iemand ervaringen als deze?

Old Post Aug-10-2003 07:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

nee gelukkig niet maar ik weet toch wel dat ik nooit al ben ik dan nog maar 17 zat in een auto stap, het rpobleem is dat als je zat ebnt je wel makkelijk in een auto gaat zitten die bestuurd wordt door een zatlap

.

Old Post Aug-10-2003 07:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MennoB
Not Addicted Yet

Registered: Jan 2002

Ik stap ook nooit meer bij een zatlap in de auto:

We kijken altijd met een groep formule 1 en dat is altijd gezellig ook omdat er dan bier op tafel staat.. Na de formule 1 had iedereen honger en er was er maar 1 met een auto. Die jongen had ook ghet meest gezopen en ik MOEST mee wat friet halen. We reden de straat nog niet uit of hij had al een clico om gereden. En ik zag hem al slingeren dus ik snel m'n gordel om. Eerst volgende bocht reed hij in met 50 km/u en we gingen bijna over de kop (was maar een citroën ax) en hij kon niet zo snel terug sturen dus reden we hard tegen een boom aan die daar stond. Die jongen die reed had geen gordel om en was met z'n hoofd tegen de voorruit geklapt en daar zat dus een ster in. Hij wilde de auto nog starten maar ik had de sleutels afgepakt want ik rook benzine..

Ik ben toen snel naar huis gerent en kwam eigenlijk niet meer bij van het lachen wat eigenlijk best wel zielig voor hem was.. Hij moest toen naar het ziekenhuis en had een ligte hersenschudding en ze wilde bloed afnemen maar hij knikte al nee tegen die moeder omdat ze dan zouden zien dat hij te veel gedronken had dus dat deden ze maar niet.

De auto was wel totaal-los en nog geen maand laten zat hij alweer tegen een boom aan met een vriend van hem. Die hadden ook weer te veel gedronken en te hard gereden. Eentje was uit de auto geslingerd maar beweerde wel een gordel om te hebben , de andere had een diepe snee in z'n voorhoofd van de voorruit die naar binnen was gevouwen. Hij lag toen nog een week in coma maar geestelijk is hij nog niet helemaal 100 %. Het is wel een voordeel omdat ze nu zeker NOOIT meer achter het stuur gaan als ze gedronken hebben. En ik ook nooit meer, ook niet bij iemand die gedronken heeft..

Deadmau5
Eric Prydz

Old Post Aug-10-2003 08:17  Netherlands
Click Here to See the Profile for MennoB Click here to Send MennoB a Private Message Add MennoB to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

de meeste zien de risicos pas in als het te laat is...

.

Old Post Aug-10-2003 08:41  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez

quote:
Ik ben toen snel naar huis gerent en kwam eigenlijk niet meer bij van het lachen wat eigenlijk best wel zielig voor hem was..

das wel triest..

maar idd, ik heb nog geluk gehad dat er uiteindelijk niks gebeurd is...beter nu erachter komen dan wanneer het te laat is...die gast rijdt overigens nog wel gewoon auto als tie gezopen heeft...

Old Post Aug-10-2003 10:11  Netherlands
Click Here to See the Profile for DjSuez Click here to Send DjSuez a Private Message Add DjSuez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ruben_Dubbink
Rally Addict

Registered: Oct 2001

m'n vriendin en een stel vriendinnen zijn vannacht aangereden door een dronken automobilist. Hij had de bocht totaal verkeerd ingeschat en is recht op hen ingereden. Wonder boven wonder valt de schade mee: slechts eentje van hen heeft een gebroken pols en de ander is op d'r hoofd gevallen. Dit had veel en veel erger kunnen aflopen.....een paar centimeter verschil en....ik wil er niet aan denken.

wat ben je dan toch een ontzettende klootzak om met drank in de auto te gaan rijden!!!! DENK NA VOORDAT JE ZOIETS DOET....en drink gewoon niet!!!!

Old Post Aug-10-2003 10:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for Ruben_Dubbink Click here to Send Ruben_Dubbink a Private Message Add Ruben_Dubbink to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink
m'n vriendin en een stel vriendinnen zijn vannacht aangereden door een dronken automobilist. Hij had de bocht totaal verkeerd ingeschat en is recht op hen ingereden. Wonder boven wonder valt de schade mee: slechts eentje van hen heeft een gebroken pols en de ander is op d'r hoofd gevallen. Dit had veel en veel erger kunnen aflopen.....een paar centimeter verschil en....ik wil er niet aan denken.

wat ben je dan toch een ontzettende klootzak om met drank in de auto te gaan rijden!!!! DENK NA VOORDAT JE ZOIETS DOET....en drink gewoon niet!!!!

en dan rally addict onder je naam hebben

EDIT: slaat nergens op ik weet het

.

Last edited by arj1o1 on Aug-10-2003 at 12:17

Old Post Aug-10-2003 10:29  Netherlands
magrec
Kleinenberg addict

Registered: Mar 2001

Ik heb best wel een grote hekel aan mensen die met drank op gaan rijden maar dat komt ook omdat ik op de basisschool een goede vriend had die is verongelukt omdat er zo'n "leuke" dronkenlap hem zonodig moest aanrijden. Ik haat zowiezo onverantwoord rijgedrag (harder dan 50 in bebouwde kom e.d.) komt vooral doordat de meestje sjappies die dat doen geen rekening houden met anderen maar vooral denken dat hun niks zal overkomen totdat ze iemand doodrijden....

Maar goed ik denk dat je hier wel van hebt geleerd
Maar goed ik kan wel begrijpen dat als jezelf ook al veel hebt gedronken dat je dan niet meer zo let op dat soort dingen ik vind het alleen zo stom dat als mensen met de auto zijn dat ze dan toch nog drinken.

Old Post Aug-10-2003 10:31  Christmas Island
Click Here to See the Profile for magrec Click here to Send magrec a Private Message Add magrec to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Registered: Jan 2001

mij zul je in ieder geval nooit zien drinken als ik moet rijden, zelfs niet eens 1 pilsje

het is bewezen dat je al na het drinken van 1 pilsje slechter reageert op het verkeer

Old Post Aug-10-2003 11:15 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
kolkiewolkie
muziekjunk

quote:
Originally posted by Ruben_Dubbink

WTF WTF WTF

Da's naar wakker worden zeg

Ik heb sowieso al een behoorlijke hekel aan dronkenrijders... heb je hier in de buurt ook vrij veel last van (hoewel het met dubjes vriendin aan de andere kant van het land was)... ken echt nare verhalen die op fietsafstand van je huis gebeurt zijn (mensen worden aangereden en pleuren in het kanaal... mensen worden aangereden en breken alle benen en armen .

Zelf niet zo'n verhaal trouwens, blij van ook.

[edit] rallyrijden heeft hier absoluut niets mee te maken

Hard = goed

Old Post Aug-10-2003 12:08  Netherlands
Click Here to See the Profile for kolkiewolkie Click here to Send kolkiewolkie a Private Message Add kolkiewolkie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Pjotr G
Mindcrawler

Registered: Aug 2001

Als t nu alleen jezelf was die je in gevaar bracht, dan zou t je eigen verantwoordelijkheid zijn, maar mensen die domme risíco's nemen met levens van anderen zijn gewoon eikels punt.
Ik zal dan ook nooit bezopen in de auto stappen, en ook niet meerijden met iemand die bezopen is.

Old Post Aug-10-2003 12:15  Netherlands
Click Here to See the Profile for Pjotr G Click here to Send Pjotr G a Private Message Visit Pjotr G's homepage! Add Pjotr G to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
DjSuez

pff, ik prijs mezelf steeds gelukkiger na al die verhalen...

als ik nuchter was geweest had ik het ook zeker niet gedaan..maar ik kijk wel drie keer uit nou..

Old Post Aug-10-2003 16:10  Netherlands

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > zieke shit
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTimewriter @HRXXL ID2 from Tracklisting [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackCor Fijneman - 80 Days With Mark Norman [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:48.

Forum Rules: