Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אאאאאררררר !!! זה לאקיסטרייק ...
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vortex_SA
universal tranceaddict



Registered: Jul 2002
Location: rehovot
אאאאאררררר !!! זה לאקיסטרייק ...

טוב - דבר ראשון שגיא תודה שנתת לי את הפרטים שאני
יוכל להיכנס תחת השם שלך ...
זה מורן (לאקיסטרייק) ואני כותב תחת הניק של שגיא ...

שגיא אחי אל תדאג אני לא ישנה לך כלום

דבר שני סתם ליידע אנשים פה - לא הייתי פה כבר כמה ימים למה
פרצו לי למחשב כנראה ושינו לי את הסיסמא ל
TA
ומי שעשה את זה עוד כותב הודעות בשמי לסוואמפר בפורום של המודים ...

איזה עצבים ...

הכל התחיל - לפני כמה ימים קיבלתי הודעה מסוואמפר בסקשן של
המודים שגירשתי מישהוא ולא הודעתי לא על זה (המודים צריכים לדווח
אחרי כל באן שהם עושים) ואני כמובן לא גירשתי אף אחד ...
וזה עוד מישהוא שאני לא מכיר בכלל איזה קולומביאני אחד .

קיצר כתבתי שם שלא גירשתי אף אחד והעלתי השערה שאולי מישהוא נכנס תחת
השם שלי וגירש אותו .
מאז הבן זונה שפרץ לי למחשב שינה לי את הקוד כניסה ל
TA
ולא יכולתי להיכנס יותר ועוד הוא המשיך לרשום הודעות תחת השם שלי ...

לפני כמה אבא שלי בא לכבות את המחשב ואז הופיעה הודעה על פריצה ....
זה חתיכת זיין בייחוד שאין לי מושג מה אני עושה כי בעיקרון אמור להיות לי פיירוול מותקן אוטומטית מהווינדוס ... בינתיים הפורץ גם לא מחק לי כלום וזה כנראה איזה טמבל מהפורום פה שמשעמם לו בחיים ...

דיברתי עם סוואמפר על זה והוא שלח לי קוד חדש לכניסה אבל ההוא הצליח
לשנות גם אותו כבר כוס אמק ...
למישהוא יש רעיון מה אני עושה ?!?



נ.ב שוב תודה שגיא


___________________
Music----is----universaL

Pay a visit good fella:

Xetro's MySpace

Xetro's Facebook page

Old Post Aug-07-2003 16:37  Israel
Click Here to See the Profile for Vortex_SA Click here to Send Vortex_SA a Private Message Visit Vortex_SA's homepage! Add Vortex_SA to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Elior
Ad Matai?



Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta

הדבר היחיד שאני יכול להמליץ לך לעשות זה פשוט להתקין פיירוואל נורמלי
ZoneAlarm
הוא די טוב..וגם בחינם...

אתה יכל גם להשתמש ב
Norton Internet Security [ חבילה של עוד כמה דברים פלוס הפיירוול ]
או
Norton Peronal Firewall [ זה רק הפיירוול ]


בכל מקרה מניאק מי שעשה את זה

Old Post Aug-07-2003 16:41  Israel
Click Here to See the Profile for Elior Click here to Send Elior a Private Message Add Elior to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NyKoN
"SMACK That Ass" Addict



Registered: Mar 2002
Location: Kiryat Ono, Israel

תריץ סריקה עם האנטי וירוס לראות אם יש לך איזה בקדור או משהו כזה
אני לא מבין איך כל פעם שאתה מתחבר הוא מגלה את האייפי שלך אם לא עם בקדור

Old Post Aug-07-2003 16:56  Israel
Click Here to See the Profile for NyKoN Click here to Send NyKoN a Private Message Add NyKoN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e



Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic

כוס עמקקקק
איך זה מעצבן לשמוע דברים כאלה...

אמממ לדעתי מה שתעשה זה..
תעשה שם משתמש חדש... (בעעע כל ההודעות וכל מה שעברת עם השם הקודם ילכו)

אבל לדעתי זה מה שאתה צריך לעשות...
וסוואמפר בינתיים יבטל את הגישה של המוד של המשתמש הישן ...

ושישלח לך לאימייל יותר מוגן מההוטמייל שיש לך...
אני יודע שהוא היה במחשב שלך אבל אולי גם פירמוט קטן אם אתה עד כדי כך מרגיש לא בטוח


___________________

Old Post Aug-07-2003 18:17  Israel
Click Here to See the Profile for Rising Click here to Send Rising a Private Message Add Rising to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
luckystrike
it's getting late . . .



Registered: Apr 2001
Location: israel

אררררר
טוב הצלחתי לחזור סוואמפר נתן לי באי-מייל קוד חדש על אותו יוזר ...

אני מקווה שהמזדיין לא יעלה על הקטע הזה
כי הקוד של האימייל שלי מאובטח ...

כוס אמק איזה עצבים ומה שאני לא מבין - מה הוא פרץ למחשב שלי
בשביל מה ? רק בשביל להיכנס לפה ולעשות באן לאנשים ?!?

קיצר קטעים זבל !!!

איזה עצבים !
סעמ'ק ...

יש לי את הנורטון הכי חדש והכי מעודכן הוא מתעדכן אוטומטי כל הזמן
והוא אמור להיות במצב טוב אני מתחזק את המחשב דיי
טוב מבחינת אבטחה דווקא ...
מעצבן אותי שההוא עוד כתב פוסטים בשמי פעם ראשונה שממש התעצבנתי
בגלל אינטרנט מזדיין ...
הקטע עוד שאמור להיות לי פיירוול אוטומטי מהווינדוס אבל כנראה
הוא לא שווה הרבה ...
אני לא יודע עכשיו אם לפרמט הוא לא - הוא לא מחק לי כלום והאנטי וירוס כל היום בסריקות פה ...


___________________
CHICANE - EMPIRES ! ! !

Old Post Aug-07-2003 18:29  Israel
Click Here to See the Profile for luckystrike Click here to Send luckystrike a Private Message Add luckystrike to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
skelz
.:: b0o ::.



Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ

זה לא משנה על מה הוא עלה ומה הוא שינה
אתה תיהיה חכם יותר
תשנה כל סיסמא אפשרית בוינדוס שלך
אפילו את הסיסמת כניסה למחשב במידה ויש לך
הכל!
אי מייל
ספק
אי סי קיו
כל דבר עם סיסמא שאתה מסוגל לחשוב עליו

Old Post Aug-07-2003 19:48  Israel
Click Here to See the Profile for skelz Click here to Send skelz a Private Message Add skelz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT



Registered: Nov 2001
Location: israel

מה שכן מי שפרץ לך למחשב הוא די אנלפבית...
הוא אשכרה כותב עם יותר שגיאות כתיב באנגלית ממך
קיצר אני עשיתי את שלי בקשר לסוואמפר אני מאמין...
אז תרים צלצול אם אתה רוצה שאני יעשה עוד משהו כזה


___________________
.

Old Post Aug-07-2003 20:25 
Click Here to See the Profile for Hell_Copter Click here to Send Hell_Copter a Private Message Add Hell_Copter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Q-PiXeL
Turbocharged...



Registered: Nov 2001
Location: Israel

ניסיתם לבדוק תאייפי?

אם אתה חושב שזה מישהו מפה אז אפשר לראות מאיזה אייפי השאירו את ההודעה תחת השם שלך ולנסות למצוא הודעות תחת אותו האייפי אבל שם משתמש אחר

למרות שאם הוא מספיק חכם לפרוץ לך למחשב אז הוא יחשוב גם על הקטע הזה...

קיבלתה בזמן האחרון ממישהו קבצי
EXE
והרצתה אותם?
זה יכול להיות כל דבר

כי אני לא רואה דרך אחרת שיכלו לפרוץ לך

Old Post Aug-07-2003 21:12  Israel
Click Here to See the Profile for Q-PiXeL Click here to Send Q-PiXeL a Private Message Add Q-PiXeL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Shahar
----------



Registered: Jun 2002
Location:

מורן
אל תקשיב לעצות של חובבנים

איפה אני יכול לדבר איתך בריל טיים?
אני אאבטח לך תמחשב..

(סורי חבר'ה)

[Edit]
אם כבר מדברים על אבטחה
לאחרונה יצאו של אקספלויטים שעובדים על אקספי ו 2000
פועלים דרך
RPC
ועוד משהו
כל מי שיש לו אקספי\2000 ורוצה לדעת איך לאבטח שיפנה אלי

Old Post Aug-07-2003 22:09 
Click Here to See the Profile for Shahar Click here to Send Shahar a Private Message Add Shahar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Eitan E
Supreme tranceaddict



Registered: May 2003
Location: rehovot

איזה סיפור מהתחת וואלה אח שלי מקוה שתסתדר

Old Post Aug-07-2003 22:22  Israel
Click Here to See the Profile for Eitan E Click here to Send Eitan E a Private Message Visit Eitan E's homepage! Add Eitan E to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Ariels
!Con La Nueva York!



Registered: Oct 2001
Location: Brooklyn, New York

מורן קח את זה באיזי, עכשיו כל פעם שמישהויעצבן אותך
בפורומים הזרים תרשום
.....עליו מליון קללות ותגיד שעוד פעם פרצו לך

פחחחחחחחחחחחח


___________________

Old Post Aug-08-2003 07:55  United States
Click Here to See the Profile for Ariels Click here to Send Ariels a Private Message Visit Ariels's homepage! Add Ariels to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Israel > אאאאאררררר !!! זה לאקיסטרייק ...
Post New Thread    Post A Reply

 
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackMelodic prog trancer needs ID [2004] [3]

Click here to listen to the sample!Pause playbackPaul van Dyk - "Beautiful Place" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 07:50.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!