Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceicion Relaunched - 6:e september
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001
Tranceicion Relaunched - 6:e september

Dags igen för ännu en Tranceicion fest

vi har ännu en gång slagit våra skallar ihop å fixat något som vi hoppas ni kommer gilla

---

Datum: 6:e September 2003

Line up:

[21:00] DJ Dome [Techtrance]
[22:00] Envio & Endre [Uplifting]
[00:00] Vizay [Uplifting & Hardtrance]
[01:00] Ferren [Hardstyle]
[02:00] DJ Helixx [Psy]

Ålder: 18 år

Pris: 100kr Förköp, 140kr vid dörren!

Plats: Stockholm, Alviks medborgarhus

Tid: 21-03

Övrigt Saft & Aranha kommer stå för dekor. Varmkrov och läsk (Cola & Fanta) kommer finnas till försäljning.
Förköpsbiljetter kommer att finnas f.o.m 21 Juli på Pitch, Gamla Bro.g i Stockholm.

---

Har ni några frågor kring eventet så ere bara å fråga här, slänga iväg ett PM till mig eller maila någon av oss i TCI crewen

mailadresser och annan info kring TCI-crewen finns på Tranceicion.tk

batteries not included.

- dave

Last edited by Vizay on Jul-24-2003 at 21:54

Old Post Jul-12-2003 22:19  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

vill gärna komma, men vet inte hur det blir med jobb... + att jag måste ha pengar och man måste nana kudde någonstans.

e lite dyrt med tåg ToR från gbg och sen 100kr inträde + att man måste ju dricka något och troligtvis käka något nånstans iallafall.

men vi får se

Old Post Jul-14-2003 00:36  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

hehe vore ju soft om du kunde komma men du e förlåten även om du inte kan, du bor ju trots allt på andra sidan sverige

men tusan, jag vet att ni läser tråden...lite feedback nu, några som kommer osv?

batteries not included.

- dave

Old Post Jul-14-2003 14:27  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2001

hehe, september är en bit bort peter

får se hur det blir, jag flyttar ju snart ner.. kanske kan ta mig upp då iaf

Old Post Jul-14-2003 14:53 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
Originally posted by Dioxys

vart ska du flytta då?

Old Post Jul-14-2003 15:26  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Rikard
Supreme tranceaddict

jadu, man kan ju alltid önska att det var amesterdame eller london typ men det blir lilla jönköping som får en ta mer

men pappa komemr ju bo kvar här uppe i sthlm tills sen-hösten så jag kan ju alltid komma å hälsa på.. tror/hoppas jag

Old Post Jul-14-2003 15:34 
Click Here to See the Profile for Rikard Click here to Send Rikard a Private Message Add Rikard to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dj_hysterix
TFHS

Registered: Jul 2002

Dio: jönköping får ju värsta feta artisterna i år ju !

Vizzan: det är ju lång tid kvar ! men jag kommer nog !

Old Post Jul-14-2003 15:36  Europe
Click Here to See the Profile for dj_hysterix Click here to Send dj_hysterix a Private Message Add dj_hysterix to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun

quote:
jadu, man kan ju alltid önska att det var amesterdame eller london typ men det blir lilla jönköping som får en ta mer

men pappa komemr ju bo kvar här uppe i sthlm tills sen-hösten så jag kan ju alltid komma å hälsa på.. tror/hoppas jag

ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig något i sveriges riktiga huvudstad göteborg

Old Post Jul-14-2003 16:13  Sweden
Rikard
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by dbl
ahhh... du har iallafall massa trancefester kvar... e ju aldrig något i sveriges riktiga huvudstad göteborg

det kommer väll allt har ju förfasiken bara börjat i sverige

folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara för det gör det i resten av kontinenten tänk på att de har hållt på ett jävla tag

jo, jag har jhu sån jävla övertur med alla fester som arrangeras här också så så hemskt komemr det väll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm..

Old Post Jul-14-2003 17:31 
dbl
Whitesun

quote:
det kommer väll allt har ju förfasiken bara börjat i sverige

folk tror att allt ska braka loss i hela sverige samtidigt bara för det gör det i resten av kontinenten tänk på att de har hållt på ett jävla tag

jo, jag har jhu sån jävla övertur med alla fester som arrangeras här också så så hemskt komemr det väll inte vara.. men fan va jag kommer sakna sthlm..

jag.. ta det lugnt.. herregud... kan man det

Old Post Jul-14-2003 17:32  Sweden
Laalin
tranceaddict in training

Registered: Jul 2003

quote:

Sant! Massor med tid kvar tills man måste bestämma sej

Old Post Jul-17-2003 16:34  Sweden
Click Here to See the Profile for Laalin Click here to Send Laalin a Private Message Add Laalin to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

biljetter säljes nu. mer info vart:

http://www.tranceicion.tk/

Old Post Jul-21-2003 22:56 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Tranceicion Relaunched - 6:e september
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID - track 06 from - 16b-chemistry_psychedelic_wonderland_live_25-05-2002 [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDream Planet Project - "Planetarium" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 13:50.

Forum Rules: