חברה יום חמישי אני נותן סט שעה ברדיו..
___________________
כל הכבוד! באיזה שעה? *מאיפה אתה ?
___________________ In the forest there's a monster, and it looks so very much like me...
שעה? סגנון?
אחי לא אמרת באיזה שעה אם זה פסיכודלי אני לא יאזין שיהיה בהצלחה!
*שדמות דבורה מתישהו מ11 והלאה הסגנון כנראה יהיה האוס לא סגור בדיוק על הסגנון ואני דג טראקים כרגע..
וואלה מברוק אחי עליי עושים ספיישל גיל שוורץ ברדיו 106 אף אמ בעוד כמה שבועות טיפ קטן, נגן סיגנון מיינסטרים אחי ככה תגיע ליותר סשנים ברדיו
quote:Originally posted by Gil Shwarts וואלה מברוק אחי עליי עושים ספיישל גיל שוורץ ברדיו 106 אף אמ בעוד כמה שבועות טיפ קטן, נגן סיגנון מיינסטרים אחי ככה תגיע ליותר סשנים ברדיו אולי תזרוק לי איזה רמיקס שלך שאני אנגן אותו ?
אחי יש מיליון רמיקסים יותר טובים משלי למה דווקא אני?
quote:Originally posted by Gil Shwarts אחי יש מיליון רמיקסים יותר טובים משלי למה דווקא אני? פרגון..
סבבה אחי..אני יקשיב.. ומצטער שאני לא יכול לעזור לך בנוגע לטראקים וזה
ספילנטר תוריד ממני בהאב את הרמיקס שלי לאם תלך של עידן רייכל היום סיימתי לעבוד עליו
quote:Originally posted by DJ_Yuval ספילנטר תוריד ממני בהאב את הרמיקס שלי לאם תלך של עידן רייכל היום סיימתי לעבוד עליו קצב לא מתאים..
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd. Privacy Statement / DMCA