היי חברה
יש לי בעיות םע הקידוד בפורום הזה
רק בזה :\
כל פעם שאני מעלה את הפורום אני צריך להחליף מ
Westra European או משו כזבה ל
Hebrew
כדי לראות עברית :\
וזה מעצבן..
פתאום זה נהיה לי מהיום בבוקר
ולא הצלחתי לסדר את זה שיהיה תמיד עברית
כמו פעם..
מישהו יודע איך ?
כי זה משגע לי תצורה..
תודה
Aug-14-2003 21:47
Viber
In Search Of Unicorns
Registered: Jun 2003
Location: City, Country format
גם לי יש תזין הזה סתם חרא כול פעם לשנות את הקידוד בכול עמוד שאתה גולש
Aug-14-2003 21:49
Elior
Ad Matai?
Registered: Feb 2003
Location: Kiryat Atta
quote:
Originally posted by Viber
גם לי יש תזין הזה סתם חרא כול פעם לשנות את הקידוד בכול עמוד שאתה גולש
סעמק זה מעצבן רצח
יש מוצא ?
Aug-14-2003 21:52
guetag
Only The Strong Survive
Registered: Jun 2002
Location:
יותר מדי מעצבן
___________________
aaa
Aug-14-2003 21:56
Rising
[L]iquid [J]un[K]i'e
Registered: Nov 2002
Location: pLastiC faNtaStic
סעמק חשבתי הבעיה אצלי...
דפקו אותנו...
___________________
Aug-14-2003 22:22
AnthemFreak
Pussy Addict!!!
Registered: May 2002
Location: Givataim, Israel
כן אהה??
איזה זין
מהיום בבוקר זה ככה אצלי
כל פעם אני חייב לשנות את הקידוד
חשבתי אולי אבא שלי שהיה על המחשב שינה בטעות את ההגדרות
זה בטח קשור לפורום
רועי תסדר את זה או משהו
Aug-14-2003 22:55
deluxe
Supreme tranceaddict
Registered: Oct 2001
Location: Herzliya, Israel
אני אומר לכם...
זה הכל בגלל היבוסים!!!
___________________
*** WeLCoMe To ThE FuNKy PLaNeT ***
Aug-15-2003 00:03
skelz
.:: b0o ::.
Registered: Mar 2003
Location: Israel HQ
כןןן גם לי איזה מעצבן :\
Aug-15-2003 00:20
HyPeRSoNiC
Has Posted Here
Registered: Aug 2001
Location: Yavne, Israel
גרררררררררררר
איזה זין! גם אצלי זה ככה!!!!!
פליז!! מישהו יודע איך מסדרים?
___________________
Aug-15-2003 01:44
MASTERsplinter
Supreme sexy tranceaddict
Registered: Nov 2002
Location: (L)S.D
הייתי בטוח שהזין הזה רק אצלי...
מסתבר שדפקו את ILTA
___________________
Aug-15-2003 03:16
Hell_Copter
UplifTingHaRdTrancEAddicT
Registered: Nov 2001
Location: israel
quote:
Originally posted by deluxe
אני אומר לכם...
זה הכל בגלל היבוסים!!!
פה הטעות שלך גבר...
זה בגלל האמורים והחתים...
וואלה גם החרא הזה אצלי קורה...
לא מתאים בכלל!!!!
נראה מה נסגר...
מקסימום נפתח ט'רד בפורום של המודים... גם ככה אין לי מושג איפה סבא בימים אלה... אולי הוא בקבר כבר... לכו תדעו
___________________
.
Aug-15-2003 03:30
TinkerbeL
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2003
Location: Yavne, Israel
ררררררררררר
זה כזה מרגיז!!
חשבתי שהבעיה אצלי, וכן התחלתי להאשים את כל מי שהתקרב למחשב שלי בזמן האחרון