Zat ff te forummen en toen kwam ik iets over deze Nederlandse dj tegen. Schijnt een bekende dj te zijn behalve in nederland. Ze heeft iig een goede smaak en aan haar uiterlijk zal het ook niet liggen
Sep-06-2003 09:41
Ferry 0
Senior tranceaddict
Registered: Jul 2003
Lolz ik heb nog nooit iets eerder over haar gehoord.
Kan ze er wat van ?
Ferdy & Rene - Legato
Sep-06-2003 09:53
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Ze draait geloof ik erg vaak in Space op Ibiza dus je zou denken van wel
[edit]zie net op haar website dat ze in dat geflopte groepje Centerfold zat, daar zou ik niet al te trots op zijn [/edit]
Sep-06-2003 10:08
Chicane
Toilet Duck®
Registered: Nov 2001
Beetje goedkoop om je tieten te flashen en je voordoen als sloerie om een status op te bouwen om boven de "13 in een dozijn"-dj's uit te komen.
Bovendien is ze zonder make-up strontlelijk maar toegegeven, alles zit wel in proporties bij der
Sep-06-2003 10:54
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
Registered: Sep 2001
quote:
Originally posted by Chicane
Beetje goedkoop om je tieten te flashen en je voordoen als sloerie om een status op te bouwen om boven de "13 in een dozijn"-dj's uit te komen.
Bovendien is ze zonder make-up strontlelijk maar toegegeven
LOL
Heeft iemand van jullie toevallig "De Bachelor" op tv gezien.
OMFG! Die gast heeft het echt voor me kaar. Programma vol sletten op jacht naar een man met veel hooi.
Sep-06-2003 13:43
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
quote:
Originally posted by Creamfields23
LOL
Heeft iemand van jullie toevallig "De Bachelor" op tv gezien.
OMFG! Die gast heeft het echt voor me kaar. Programma vol sletten op jacht naar een man met veel hooi.
Hoe fake is dat programma. Die kerel had allang, en heeft nog steeds geloof ik, gewoon een vriendin.
Sep-06-2003 13:55
Creamfields23
Bunga Bunga alliance
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Hoe fake is dat programma. Die kerel had allang, en heeft nog steeds geloof ik, gewoon een vriendin.
Echt waar? Is wel een afgang voor die vrouwen
Sep-06-2003 14:02
arj1o1
.
iedereen is gewoon zo geobserdeerd door achter de tafels dat niemand oor heeft dat ze gruwelijk slecht draait ofzo