Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sasha - Xpander
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
reveal
always in the mix

Registered: May 2001
Dunno Sasha - Xpander

Varför säger alla (nåja, men väldigt många) att Sasha - Xpander är en an de bästa låtarna någonsin? Jag tycker inte ens att den är bra... Nån som kan förklara?

Old Post Aug-20-2003 21:58 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ice_key
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

Håller med dig, tycker inte det är ngt speciellt med den låten,

Bedrock - Heaven Scent

Veracocha - Carte Blanche

Mina stora favoriter har dom på CD singlar liggandes i hyllan :

Old Post Aug-20-2003 22:09  Sweden
Click Here to See the Profile for ice_key Click here to Send ice_key a Private Message Add ice_key to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
robstar
Excited

Registered: Nov 2001

Ja vet inte Reveal men det är något magiskt med den låten.
Melodin är superb helt enkel!
Ryser nästan varje gång ja hör den.
Vad "Eye of the Tiger" är för vissa är vad "Xpander" är för mej.

Old Post Aug-20-2003 22:35  Sweden
Click Here to See the Profile for robstar Click here to Send robstar a Private Message Add robstar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
RebeL9
The Digital Blonde addict

Registered: Nov 2001
Re: Sasha - Xpander

quote:
Originally posted by reveal
Varför säger alla (nåja, men väldigt många) att Sasha - Xpander är en an de bästa låtarna någonsin? Jag tycker inte ens att den är bra... Nån som kan förklara?

för att det helt är världens bästa låt
så enkelt är det.
jag kan säga det rent ut att under de mer än 10 år jag lyssant på trance så har jag aldrig kommit över en låt som varit så laddad med känsla som just Xpander.
Och bara det faktum att Armin och de andra killarna fortfarande spelar Xpander ganska ofta i sina sets trots att den släpptes 1999 är ju bara ett smickrande exempel på att den är en riktig klassiker.

En lång och vacker historia är Xpander helt enkelt. Sasha kommer nog aldrig någonsin att kunna upprepa succén. Det spelar ingen roll om han går över till hiphop eller metal. Bara att han lyckats producera något som Xpander får mig att för alltid buga

Old Post Aug-21-2003 03:39  Afghanistan
Click Here to See the Profile for RebeL9 Click here to Send RebeL9 a Private Message Visit RebeL9's homepage! Add RebeL9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Sand Leaper
Tension hunter

Registered: Jul 2001

Ganske poengløs debatt egentlig.Folk har ulik smak,derfor vil mange låter som er ansett som "klassikere" ikke falle i smak blant mange.Jeg liker f.eks. hverken Gouryella - Gouryella eller BBE - Seven Days And One Week.

For Xpander sin del er den av mine all time favs fordi den har veldig stor sentimental verdi for meg personlig,pluss at følelsene som den vekker i meg er helt enorme. Liker også kontrastene låten inneholder(først melodiene,så det mer "bråkete" partiet osv.)

Old Post Aug-21-2003 09:48  Norway
Click Here to See the Profile for Sand Leaper Click here to Send Sand Leaper a Private Message Add Sand Leaper to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Virus
yes

Registered: Oct 2001

Tycker också att Xpander är den bästa låten som gjorts. Ren glädje. Den definierar utrycket "progressive" för mej. Går bara inte att tröttna på.

Intressant breaks remix: Sasha - Xpander (James Zabielas Playstation Mix)

Old Post Aug-21-2003 10:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Virus Click here to Send Virus a Private Message Add Virus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Virus
Tycker också att Xpander är den bästa låten som gjorts. Ren glädje. )

Håller med dig till fullo !

Old Post Aug-21-2003 11:57  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
keddo
u alright mate

Registered: Sep 2001

nä .. progressiv är inte min stil alls .. blir utråkad efter 1 minut

KESO!

Old Post Aug-23-2003 11:07  Sweden
Click Here to See the Profile for keddo Click here to Send keddo a Private Message Add keddo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]

Registered: Jul 2003

Xpander är en väldigt bra låt, men når inte riktigt ända fram till mig på nåt vis...

Old Post Aug-24-2003 14:16  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Sasha - Xpander
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playback[1969] []

Click here to listen to the sample!Pause playback[1969]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 23:02.

Forum Rules: