|
haha..LOL..ik heb vannacht indirect over Mauro gedroomd...Was met vader, moeder, broer en zus in een soort oerwoud ofzo met een huis aan de rand van een meertje..aan de overkant van dat meer zat een lizard..dus ik deed de lokroep (was een engelse droom..ik zei ook echt "matingcall" tegen me familie hihi) van lizards en dat beest kwam natuurlijk aangezwommen (volgens mij kunnen lizards zowiezo niet zwemmen, mah jah) en hij ging toen m'n vader achterna..dus m'n vader vet rennen het huis in..en wij (de rest) stonden op de veranda en toen kwam die lizard naar ons toe omdat ik die lokroep weer deed om hem bij me vader weg te krijgen..dus dat beest naar ons toe..maar jah, hij liep ons gewoon voorbij omdat wij niet naar vrouwjeslizards roken (LOL) en toen kwam de boswachter (jeezz..does it make any sense?) en die vroeg wie die lokroep had nagebootst..ik zei dus dat ik het was en dat ik dat kon omdat ik teveel National Geographic Channel keek!! NOU JAH ZEG!!! en het is écht waar LOL..ik had over die lizard gedroomd omdat ik nog aan Mauro had gedacht 's avonds (en neej..niet op díe manier haha)
Anyway..ik hoop dat dit wat entertainment was...ennu...M5..éch wel VET!