|
|
|
|
 |
|
 |
 |
Switch
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
|
|
| quote: |
Je rijdt over een tweebaansweg met aan weerskanten een sloot. Op de andere weghelft rijdt een tegenligger je tegemoet. Plotseling duikt er vlak voor je auto een schaap op. Je remmen blijken te weigeren. Het is het schaap of de sloot. Wat doe je?
Je rijdt het schaap aan flarden, want het is maar een dier.
Je rijdt het schaap aan flarden, want het is maar een dier, maar bij een koe had je het niet geweten .
Je bent altijd dol op lamsbout geweest.
Je stuurt richting sloot, want je kunt zwemmen.
Je stuurt resoluut richting schaap, maar gooit op het laatste moment toch schuldbewust je stuur om, waardoor je in de sloot belandt.
|
whaha vraagstuk voor SPU? :P
------------------------------------------------------------------------------------------
De motor van het éénmotorig vliegtuigje waarmee je een vlucht boven je woonplaats maakt, valt uit. Zou jij in zo'n geval terugvallen op bidden?
Ja, ik bid sowieso al op alle voorgeschreven momenten en dit is een uitgelezen moment voor een extra gebed.
Ja, ik bid normaal nooit maar in zo'n noodgeval is een schietgebed gerechtvaardigd.
Nee, ik bid alleen voor een ander en nooit voor mezelf.
Ik bid nooit, dus het is flauw het nu wél te doen.
Nee, ik heb meer behoefte aan een monteur.
|
whaha ik ben vliegtuigmonteur 
-----------------------------------------------------------------------------------
Deze stroming sluit het best aan bij jouw levenswijze: humanisme.
Raadpleeg de stroming voor meer informatie. Raadpleeg deze stroming Raadpleeg deze stroming De volgende religies en stromingen die hieronder
staan afgebeeld hebben ook raakvlakken met jouw
levenswijze: boeddhisme en islam. Raadpleeg de stroming voor meer informatie.
|
ik ben iegenlijk meer een atheist, heb totaal niks met geloof, vind dat je beter je leven kunt weiden aan je gezin dan aan iemand die je nog nooit hebt ontmoet
|
|
Aug-29-2003 10:25
|
|
|
 |
 |
robin
OMGTTFOWTISFBIDK

Registered: Feb 2003
|
|
|
Aug-29-2003 10:55
|
|
|
 |
 |
Cosmic
4-8-15-16-23-42

Registered: Jan 2002
|
|
|
Aug-29-2003 12:27
|
|
|
 |
 |
Muppet
animal
Registered: Apr 2001
|
|
|
stroming was humanisme en religies jodendom en boedisme, sommige vragen waren wel raar, zeker die van da schaap:S
Greetz Muppet
|
|
Aug-30-2003 13:22
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 20:06.
Forum Rules: