|
|
|
|
 |
Carte Blanche
tranceaddict in training
Registered: Jun 2001
|
|
|
De OPTA moet alles is in de gaten houden...
Alsje...
later
|
|
Jun-28-2001 18:09
|
|
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
|
 |
 |
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001
|
|
|
Hij heeft Casema, net als ik. Utrecht en omgeving. Is echt zo verrot, dat ik me niet kan voorstellen dat het nog slechter kan. Alles al mee meegemaakt. Voorbeeld: een brief en10 keer bellen en dan nog lukt het ze niet een adres te wijzigen. Toen ze bij m'n vriendin de kabel in orde kwamen maken en het modem aansluiten was het helemaal niet te geloven. Komt een vent op haar kamer om een splitter op het kabelkassie in de muur te zetten. Ze woonde in een studentenhuis op de eerste verdieping dus daar worden de kabels altijd heel mooi door het hele huis getrokken. Die vent treft 2 kabels aan die naar het wandkastje lopen. 1 van de verdieping erboven en 1 van beneden. Heeft ie de kabel van boven gepakt als de signaalkabel en die van beneden helemaal niet aangesloten en is weggegaan. Geen internet dus. Ik wist niet dat het kabelsignaal tegenwoordig van het dak komt, dacht dat de kabel bij woonhuizen altijd uit de grond komt zetten. DE SUKKEL. Heb ik de boel goed aangelegd, nog geen internet. Dat was al 2,5 maand later. Ik de Casema bellen, die komen langs. Blijkt dat ze de signaalonderbreker, die ervoor zorgt dat er geen internetsignaal wordt doorgegeven ( deze zit ergens buiten het huis ) niet hadden verwijderd. Das een standaardprocedure. Verder heb ik ruim een jaar last gehad van het feit dat zeeeeeer regelmatig de verbinding steeds vanzelf werd verbroken.
De Casema is overgegaan in Wanadoo, maar ik neem aan dat dit gebeid nog steeds wordt verzorgt door de oude Casemafaciliteiten, dus daar heb ik niet echt vertrouwen in. Dus mijn advies is, probeer ergens anders ADSL te krijgen!
Succes ermee!
|
|
Jun-28-2001 18:55
|
|
|
 |
 |
|
 |
All times are GMT. The time now is 22:44.
Forum Rules: