Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > MxStream is kut, klote, bagger, etc....
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Robert
Nick Robertson

Registered: Jan 2001

wat is mxstream een hoop gezeik. ik zal het effe uitleggen.

begin januari 2001:

ik zag op mxstream.nl dat mxstream bij mij in april beschikbaar zou zijn. ik kon me toen al aanmelden om 50% korting op alle aansluitkosten en randapparatuur te krijgen en VOORKEURSBEHANDELING!. mooi dacht ik, dus ik meldt me aan.

eind april 2001:

ik vraag me inmiddels af waar het nou blijft. ik bel casema:
ik: "waar blijft het nou?"
casema: "dan moet je kpn bellen."
ik: "ok...."

ik bel kpn.
ok: "waar blijft het nou"?
kpn: "er is een probleem met de centrale. die is namelijk vol"
ik: "oh das niet zo mooi. maar ik zou toch voorkeursbehandeling
krijgen?"
kpn: ja...uh....hoe heet dat uh......" [standaard kpn gelul"]

na vele telefoontjes met casema en kpn bel ik gisteren kpn.
ik: "waar blijft het nou?"
kpn: "de centrale is sinds vorig week weer open. de monteurs hebben gisteren uw telefoon lijn gecontroleerd en die is geschikt."
ok: " ok... mooi.... eindelijk... Uh, hoe lang gaat het nu nog duren?"
kpn: "ik schat nog 2-3 weken."
ik: "ok, bedankt"

en vandaag kreeg ik een brief binnen van kpn. het schijnt dat ik een usb modem heb aangevraagd. maar die kan niet in combinatie met isdn. daarom "verzoeken wij u vriendelijk een nieuwe aanvraag in te dienen."
daar klopt dus ook geen ruk van. ik heb duidelijk een ethernet kaart aangevraagd.

OH GEWELDIG! mag ik nog een keer alles in vullen! kom ik weer onderaan de lijst en is de centrale weer binnen de kortste keren vol. mag ik WEER 3 maanden wachten. na 2.5 uur bellen met kpn en wanadoo. wanadoo wil wel helpen, maar kpn blijft lomp bezig. ze kunnen niet effe hun database aanpassen om van "usb" "ethernet" te maken. nee dat kan niet. en ik moet ook 10 werkdagen wachten tot ik het opnieuw aanvraag. want anders gaat het fout in de administratie. nu gaat het dus nog 1.5 maand duren voor ik weer iets hoor over een aansluiting...

fuck kpn.

pff..... nu zit ik dus nog 1.5 maand met mijn klote casema kabel abonnement van 3k/s.

dus mijn vraag luidt:

hoe heet die soort organisatie van de overheid ook al weer die alle telefoon bedrijven in nederland in de gaten houdt?

Robert

Old Post Jun-28-2001 17:35  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Boss
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2001
Jester

Geen idee wat het antwoord op je vraag is....
Maar ik heb zelf ongeveer 1 weekje zitten twijfelen tussen MxStream en @Home.... ben ik ff blij dat ik toch @Home heb gekozen Helaas voor jou, en gelukkig voor mijn download snelheid is @home niet overal beschikbaar...

Old Post Jun-28-2001 18:05  Tuvalu
Click Here to See the Profile for Boss Click here to Send Boss a Private Message Add Boss to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Carte Blanche
tranceaddict in training

Registered: Jun 2001

De OPTA moet alles is in de gaten houden...
Alsje...

later

Old Post Jun-28-2001 18:09 
Click Here to See the Profile for Carte Blanche Add Carte Blanche to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Maar er zijn toch meerdere aanbieders van een ADSL verbinding.
En toch niet alleen KPN/mxstream.
Want dan neem je gewoon een andere.
Of is dat net als bij de kabel zo geregeld dat die per regio verdeeld zitten zodat er eigenlijk nog geen concurrentie is en dus de prijzen (ik heb chello) belachelijk hoog liggen. (paps en mams betalen toch dus maakt het eigenlijk niet veel uit)

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-28-2001 18:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

quote:
Originally posted by Boss
Geen idee wat het antwoord op je vraag is....
Maar ik heb zelf ongeveer 1 weekje zitten twijfelen tussen MxStream en @Home.... ben ik ff blij dat ik toch @Home heb gekozen Helaas voor jou, en gelukkig voor mijn download snelheid is @home niet overal beschikbaar...

ik ben ook blij dat ik @home gekozen heb, de service is wel kut, maar dat is volgens mij overal zo, en de downloadsnelheid is zeer OK bij @home, upload is natuurlijk minder, is maar 15 kb, maar daar kan ik wel mee leven

mijn tip is:

neem gewoon kabel, is veel beter (als de kabelleveraar een beetje kwaliteit is dan)

Old Post Jun-28-2001 18:10 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Robert
Nick Robertson

haha... ik heb nu kabel en dat is nog veel erger! 3 k/s haal ik ofzo. errug triest. OPTA... dat was hem ja.. bedankt. www.opta.nl ?

Old Post Jun-28-2001 18:20  Norway
Click Here to See the Profile for Robert Click here to Send Robert a Private Message Add Robert to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

quote:
Originally posted by trancenation
haha... ik heb nu kabel en dat is nog veel erger! 3 k/s haal ik ofzo. errug triest. OPTA... dat was hem ja.. bedankt. www.opta.nl ?

Op sommige plaatsen is kabel gewoon kloten.. in andere plaatsen weer super... Ik kan niet eens kiezen voor Kabel of ADSL.. zijn beide NIET beschikbaar hier 3 kb/s haal ik ook met m'n 56k modem triest ja

Old Post Jun-28-2001 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by trancenation

3 Kb/s met kabel ???????????
Welke provider heb je dan ?????
Dies toch echt wel slecht.
Ik haal met chello toch relaxte snelheden en regelmatig zit ik zelfs tegen de 160 Kb/s tot 200 Kb/s.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-28-2001 18:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

quote:
Originally posted by moogwai

Op sommige plaatsen is kabel gewoon kloten.. in andere plaatsen weer super... Ik kan niet eens kiezen voor Kabel of ADSL.. zijn beide NIET beschikbaar hier 3 kb/s haal ik ook met m'n 56k modem triest ja

Dan hebben die 830 post (op dit moment) je al veel tikken gekost

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jun-28-2001 18:25  Netherlands
Dago "B" Duck
Senior tranceaddict

Registered: Jun 2001

Hij heeft Casema, net als ik. Utrecht en omgeving. Is echt zo verrot, dat ik me niet kan voorstellen dat het nog slechter kan. Alles al mee meegemaakt. Voorbeeld: een brief en10 keer bellen en dan nog lukt het ze niet een adres te wijzigen. Toen ze bij m'n vriendin de kabel in orde kwamen maken en het modem aansluiten was het helemaal niet te geloven. Komt een vent op haar kamer om een splitter op het kabelkassie in de muur te zetten. Ze woonde in een studentenhuis op de eerste verdieping dus daar worden de kabels altijd heel mooi door het hele huis getrokken. Die vent treft 2 kabels aan die naar het wandkastje lopen. 1 van de verdieping erboven en 1 van beneden. Heeft ie de kabel van boven gepakt als de signaalkabel en die van beneden helemaal niet aangesloten en is weggegaan. Geen internet dus. Ik wist niet dat het kabelsignaal tegenwoordig van het dak komt, dacht dat de kabel bij woonhuizen altijd uit de grond komt zetten. DE SUKKEL. Heb ik de boel goed aangelegd, nog geen internet. Dat was al 2,5 maand later. Ik de Casema bellen, die komen langs. Blijkt dat ze de signaalonderbreker, die ervoor zorgt dat er geen internetsignaal wordt doorgegeven ( deze zit ergens buiten het huis ) niet hadden verwijderd. Das een standaardprocedure. Verder heb ik ruim een jaar last gehad van het feit dat zeeeeeer regelmatig de verbinding steeds vanzelf werd verbroken.

De Casema is overgegaan in Wanadoo, maar ik neem aan dat dit gebeid nog steeds wordt verzorgt door de oude Casemafaciliteiten, dus daar heb ik niet echt vertrouwen in. Dus mijn advies is, probeer ergens anders ADSL te krijgen!

Succes ermee!

Old Post Jun-28-2001 18:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dago "B" Duck Click here to Send Dago "B" Duck a Private Message Visit Dago "B" Duck's homepage! Add Dago "B" Duck to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
M5
FREAK

Registered: Oct 2000

M5 wil 100KB/s UPSTREAM!!!!

Old Post Jun-28-2001 19:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for M5 Click here to Send M5 a Private Message Add M5 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arno
crack addict

Registered: Apr 2001

ik heb dus ook chello, opzich wel relaxed, maar ongeveer heel rotterdam heeft het ook en om een uur of 10 sávonds is dat zeker wel te merken. Ook kun je opeens zomaar een hele dag niet online ofzo.

And then she said:...

"What did you just gave me? "
And he said:...
"....XTC............XTC......."
And then...
HE FUCKED HER ALL NIGHT !!!!

Old Post Jun-28-2001 19:38  Macedonia
Click Here to See the Profile for arno Click here to Send arno a Private Message Add arno to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > MxStream is kut, klote, bagger, etc....
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackunknown #2 [2004] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackD Mob feat. Gary Haisman - We Call It Acieeed [2008]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 22:44.

Forum Rules: