heyhey..ik ben gisteren naar de premiere van Pearl Harbor geweest (jaja..in LWD dan hè?..haha)..en ik wou ff zeggen: heengaan!!!! Echt een VETTE film man! Je kunt er zelfs met een vrouwtje naartoe (Ben Affleck..drewl...) want er koomt ook wat romantiek in voor (geen sex) en die special effects...damn...ik had het gevoel dat ik zelf ook in een vliegtuig zat man..en die bombardementen..JEEZZ..echt top gewoon haha ja..ik vond het echt een vette film..lekker wat actie, flink wat dooien (gna gna) en nog waargebeurd ook (maakt het xtra gruwelijk)...dus..whoop yer ass into da cinema LOL
Have fun!!
Jun-26-2001 19:36
Carte Blanche
tranceaddict in training
Registered: Jun 2001
Ik ben het er helemaal mee eens, normaal gesproken heb ik het niet zo op van die hele lange films, maar deze film heeft me werkelijk elke minuut geboeid kunnen houden en dat gebeurt niet vaak.
Het verhaal is gewoon goed en er zitten veel goeie dingen in, zoals goed verhaal, humor, romantiek en realisme. You name it.
Vette aanrader.
Ga je zien en laterz...
Jun-26-2001 19:45
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
ik had gehoord dat de film heel erg Amerikaans gezind (schrijf je dat zo???) is.....
Nou ja, hier en daar kwam inderdaad af en toe het "LANG LEVE AMERIKA" gevoel boven ja... maar het blijft een top film.
Later
Jun-26-2001 19:46
Miss Proximus
titelloos
Registered: Mar 2001
ach jah..welke Hollywood film is niet Amerikaans gezind..dat hou je toch..het eind is ook wel suf..met zo'n betoog over hoe goed USA wel niet was enzo..maar AL die vette explosies, bombardementen, rondslingerende dooien..kortom al dat dood en verderf..heerlijk gna gna
Jun-26-2001 20:23
Carte Blanche
tranceaddict in training
I.d.d. vet veel films hebben dat America will prevail gedoe...
Maar de special-fx waren idd om van te smullen, tis dat het
nep is... het zag er zeer overtuigend uit... (maar ja voor 350 miljoen kun je ook wel wat leuks in elkaar draaien mag ik hopen)
Laterzzz
Jun-26-2001 20:58
Remy D
Oranje!!!!
Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Ik ga er wel heen ergens volgende week...