Dit vond ik altijd wel een leuk onderwerp, n.a.v. de rubriek uit Dit was het nieuws: Verzin een onderschrift bij onderstaande foto's:
___________________ Even if you can not hear my voice, I'll be right beside you dear
quote:Originally posted by Cosmic Zeeschildpaddenplaag ontaardt in chaos Kamervragen mbt Anglicaanse homobisschop
ME-er in de brand.....kraker past eerste hulp toe. Sint heeft hulp ingeroepen van wannabee sint-miljonair om hem bij te staan tijdens dit economisch klimaat. Balkende en Beatrix zwijgen over hun vermeende relatie.
___________________ Favorite producer atm: Joris Voorn Favorite DJs atm: James Holden & Benny Rodrigues
J.Kelder blij met kledingadvies Georgina Verbaan bij presentatie Ontvoeders Handboek Lachgasballonnen nu ook bij Bart Smit verkrijgbaar Wederopstanding Centrum Democraten bij zendtijd voor politieke partijen Ze smelten de kazen! Steeds meer katholieke priesters beschuldigd van sexueel misbruik kinderen Eerste shoarma-congres eindigt in staking vanwege tekort aan knoflooksaus
quote:Originally posted by jp Wederopstanding Centrum Democraten bij zendtijd voor politieke partijen Gewoon weg geniaal
___________________ Down-Under was da bomb
quote: echte jp-kopspijkers look... is dit orgineel JP of kopspijkers-JP?
___________________ .
quote:Originally posted by arj1o1 echte jp-kopspijkers look... is dit orgineel JP of kopspijkers-JP? hahah is dat nou n serieuse vraag
Last edited by Duke2003 on Nov-10-2003 at 20:23
quote:Originally posted by Duke2003 hahah is dat nou n serieuse vraag :S dat wa shet wel ja
nou dat vereist dan een serieus antwoord: het is de kopspijkers JP
Als dat een serieuze vraag was dan ben ik Lassie
waf!!
___________________ Talvekoidik / Saafi Brothers / Murmur / Burial / Near The Parenthesis