"Digitally Imported Radio and Trance.nu have teamed up one again. The successful long-time collaborators are set to bring you a world first…Exposure.
On Friday 5 September 2003 Digitally Imported Radio will air an online dance music festival showcasing 60 DJs across 6 arena streams over a huge 15-hour duration; with arena streams: Trance, Harder, Techno, Progressive and Psy…plus special arena hosts Technique-DJs.com and The Trance.nu Trip.
Exposure is a massive landmark in the history of online dance music broadcasting, with everyone, everywhere, invited to tune in."
Dett är nånting man absolut inte får missa!!
Kolla bara vilka som lirar..amazing
tack för påminnelsen - hade totalt glömt bort det där...verkar ju riktigt bra
___________________
Sep-04-2003 07:40
Gate 42
Discover Dark
Registered: May 2001
Location: Sthlm, Sweden
Finns ett par DJ's där som man måste ta och kolla in. Jag vill inte missa Astral Projection t.ex. Har aldrig hört dem spela och det vore jävligt maxxat om de fick för sig att spela något nytt osläppt
skulle någon vara snäll och rippa alla på Arena 1,2,3 tack så mycket
Sep-04-2003 08:34
St_Andrew
I <3 NYC
Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden
oj detta hade jag nästan oxå glömt bort... något grymmt, synd bara att arenorna inte finns i verkligheten
Sep-04-2003 09:11
impulze
Senior tranceaddict
Registered: Sep 2002
Location: Stockholm
nice nice, då blire långlyssnar kväll imorrn nice lineup... vore kul om nån rippade, skulle inte förvåna mig steeeeeeeve
___________________
Sep-04-2003 09:53
GyLLe
56K Modem User
Registered: Mar 2002
Location: .:VäStErÅs:.
ojoj.. de där får man inte missa...!!
men jag reagera på en sak.. om ni kolla på länken SWE_TRANCE postade så på Arena 2 (Harder) så finns inte Flutlicht med..
med dom finns med på Exposures hemsida under rubriken arenas/ arena 2 harder??
dom har bytt till Arena 1 ser jag nu när jag dubbelkollade..
betyder det att dom kommer köra ett "lungt" set??
någon som vet nå inside information???
___________________
One Nation TrancE Nation
Sep-04-2003 10:26
RebeL9
The Digital Blonde addict
Registered: Nov 2001
Location: Gothenburg, Sweden
John 00 Fleming på både trance och psytrance arenan! YES!
jag är salig :E
Originally posted by impulze
nice nice, då blire långlyssnar kväll imorrn nice lineup... vore kul om nån rippade, skulle inte förvåna mig steeeeeeeve
Grabbarna på www.domikado.com brukar samarbeta för att se till att få allt rippad och lägger sedan ut det på deras FTP ring. Snacka lite med dem så ska ni nog kunna få tag på det mesta misstänker jag. Samtliga är schyssta killar
De gjorde så på Transcend-grejen på Trance Air Waves och det funkade finfint.