Ik heb een film gedownload (City of God), maar Windows Media Player speelt hem niet af, maar verschillende XViD codecs werken ook niet, ik kan de film wel afspelen, maar er zit geen geluid bij
welk progje (of goede codec) kan ik het best downloaden om de film af te laten spelen?
Goede film moet het zijn...wil um ook zien.
Je kan het beste BSPlayer downloaden, die doet het bij de meeste films wel. Nimco of nemo codec pack zit ook een XVID codec in, die zul je toch echt moeten hebben.
Sep-10-2003 12:18
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Aangezien het geluid niet afspeelt maar het beeld wel, zit het probleem dus niet bij de xvid codec.
Kijk met het progje GSPOT >> http://www.headbands.com/gspot welke codecs er nodig zijn voor de film en download deze vervolgens.
Originally posted by Evil_E
Kijk met het progje GSPOT >> http://www.headbands.com/gspot welke codecs er nodig zijn voor de film en download deze vervolgens.
Precies. Verteld precies welke codec je nodig hebt.
rot op met nimo en alle andere codec packs want die zuigen allemaal
divx-digest.com
hier zul je de juiste codec vinden, gewoon 1 van de mirrors aanklikken, installeren en je kunt het afspelen
die nimo pack en andere packs willen regelmatig nog gaan conflicteren met andere codecs
Sep-10-2003 21:26
Evil_E
Senior tranceaddict
Registered: Aug 2001
Waarom nu allemaal op goed geluk maar wat installeren, zoek gewoon rustig uit dmv het progje wat ik hierboven heb neergezet, welke audio-codec (immers het beeld doet het al!) er nodig is. En download die codec door ff op google te zoeken.
Sep-10-2003 21:39
arj1o1
.
Registered: Sep 2001
vaak is de audio codec de ac3 codec die niet standaard is geinstalleerd
Sep-11-2003 06:13
Blik
The Almighty Blik
Registered: Jan 2001
dankjewel voor de reacties, ik zal dalijk eens uit gaan zoeken welke codec ik nodig heb