|
Maat van me wil niet mee, uit financieel hoogpunt, zal wel weer een avondje Kings worden op Scheveningen, ook altijd wel gezellig met onze eigen dj Timo, dus dat wordt "it's raining man", Paradise by the Dashboardlight" en de "Greasemix", misschien met een beetje zeuren dattie "Raindown on me (Tiesto Mix)" draait en dat gaat dan waarschijnlijk mijn muzikale hoogtepunt van de avond worden 
___________________

Down-Under was da bomb
|