Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
quote:
Originally posted by Blik
ja dus
Nee dus. Mijn broer is samen met zijn beste vriend producer.
Van hun eerste nummer wou Armin van Buuren een remix maken maar hij was iets te duur.. Maar door omstandigheden moeten er jurudische stappen genomen worden om weer de volledige rechten te krijgen van dat nummer.
Maar ze hebben al weer andere nummers gemaakt en hij heeft gister een contract afgesloten bij Arcade. (Nogmaals gefeliciteerd pik)
Maar als er nieuws is van een release zal ik het jullie meteen vertellen..
___________________
***Sig edited again - 50kb total size. It's in the rules***