Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Waarom Tiesto Ruled.....
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001
Waarom Tiesto Ruled.....

OKay.. ik heb een beetje een flame wartje met een groepje die hard hoerenlopers.. die zeggen dat Tiesto een slechte dj is..

TOt nog toe heb ik deze argumenten..:

He was one of the founders of trance...
Zeggen zei.. no he was not..

He is a great producer!
-nix

His mixing skills are superb
his mixing skills arent good
Idd jongen je hebt gelijk hij heeft vast ook nog een beatmatcher op ze deks.. daarom is ie natuurlijk ook zo bekend omdat hij niet kan mixen!

He keeps on changing his style

He changes his style to whatever the crowd wants but still keeps that tiesto style...

Zo hoevaak hebben julie tiesto zien draaien? Ik gok op 0 keer.. hoe kan je dan een goede objectieve conclusie aan dit onderwerp verbinden?

Hij draait commerciel
hij kan nix anders
Tiest is een wuzz omdat ie flopte in de hardcore scene

al het schuingedrukte zijn flames..

Graag nog wat meer redenen.. en flames op die hoeren.. aah.. er staat een spiertje in me nek op knappe! aaah!!!!! ik ga ff me hoofd tegen de muur aanslaan...

Ziehier een thread om je woede op te uiten

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-03-2001 01:14 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Hm, om 3 uur 's nachts heeft onze master player het toch aangedurft en deze thread gepost ter frustratie-uiting Hoe is het met je nek jongen ?

Nah ja, het is duidelijk dat die flamers geen poot hebben om op te staan. Alle argumenten van Henkie worden tegengegaan met een ontkennende vorm daarvan. Er is geen enkele onderbouwing aanwezig, ten minste die kan ik uit dit verhaal niet ontdekken. Kortom: Hoerenlopers, ga iemand anders vervelen...

Old Post Jul-03-2001 08:16 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Re: Waarom Tiesto Ruled.....

BOEIE...Henkie..hier kun je toch niets aan doen..er zijn nou eenmaal mensen met een andere mening!

Old Post Jul-03-2001 08:46  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

IDD iedereen heeft een andere mening.
Maar het is gewoon onzin om te zeggen dat het een slechte DJ is want hij kan zeker goed draaien. Misschien dat iemand zijn muziek keuze niet goed vindt.

Er zijn ook een hoop DJ's die heel goed kunnen draaien, maar omdat ze een bepalde soort muziek draaien die bijna niemand aanstaat worden ze als slechte DJ betiteld.

Als iemand tiesto slecht vindt:
Laat um lekker.
Ik zeg dat ie er dan het IQ van een baksteen heeft.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-03-2001 09:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Dit was een mening van:

quote:
Originally posted by godsfather

who da fuck u all are to underestimate satoshi tommii the tracks he created are far more quality than of tiestos "shit"(compared to satoshi) and who the hell is mystik?!?!?!?

Posted in HIER, bijna onderaan... Nog 1 die wat te zegge had hehe...

Old Post Jul-03-2001 10:07 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

aaah dat spiertje in me nek is zojuist gespronge....

Ach ik kan gewoon niet tegen domme mensen.. en je mag best zeggen ik vind tiesto nix aan.. kan toch.. maar ga dan niet zeggen omdat je ze draaitstijl nix vind of omdat je zon R&B lovertje bent..dat ie een slechte dj is...

aaaahhh

ik kon het niet helpen :P

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-03-2001 10:54 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Ach ja...

Blik is weg en de useless threads (zoals deze) rijzen als paddestoelen uit de grond !!!

Old Post Jul-03-2001 11:02 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jukx
*TECHNOaddikt*

Registered: Sep 2000
Re: Waarom Tiesto Ruled.....

quote:
Originally posted by Henkie_henk
OKay.. ik heb een beetje een flame wartje met een groepje die hard hoerenlopers.. die zeggen dat Tiesto een slechte dj is..

TOt nog toe heb ik deze argumenten..:

He was one of the founders of trance...
Zeggen zei.. no he was not..

He is a great producer!
-nix

His mixing skills are superb
his mixing skills arent good
Idd jongen je hebt gelijk hij heeft vast ook nog een beatmatcher op ze deks.. daarom is ie natuurlijk ook zo bekend omdat hij niet kan mixen!

He keeps on changing his style

He changes his style to whatever the crowd wants but still keeps that tiesto style...

Zo hoevaak hebben julie tiesto zien draaien? Ik gok op 0 keer.. hoe kan je dan een goede objectieve conclusie aan dit onderwerp verbinden?

Hij draait commerciel
hij kan nix anders
Tiest is een wuzz omdat ie flopte in de hardcore scene

al het schuingedrukte zijn flames..

Graag nog wat meer redenen.. en flames op die hoeren.. aah.. er staat een spiertje in me nek op knappe! aaah!!!!! ik ga ff me hoofd tegen de muur aanslaan...

Ziehier een thread om je woede op te uiten

Nou.. toch hebben ze niet op alle punten ongelijk hoor Henkie...
Laat ik trouwens voorop stellen dat ik Tiesto een GOEDE vind!

Maar toch:

Tiesto is zeker niet de founder van trance... trance bestaat namelijk al veeeel langer (engeland, duitsland). In nederland is trance eigenlijk pas laat populair geworden en omdat Tiesto alsmede trance-in-zijn-algemeenheid ongeveer tegelijkertijd zijn doorgebroken, zien sommige mensen hem wel eens als "de oprichter" van trance. Maarja voor zover dit waar is, zou dit alleen in Nederland gelden natuurlijk, en niet voor trance in het buitenland.

Tiesto staat zeker niet bekend om zijn goeie mix-kwaliteiten...
tuurlijk, hij kan heus wel uitstekend mixen anders zou hij niet zo bekend zijn. maar het is mixen is in ieder geval niet zn sterke kant.

Waar die wel goed in is:

Produceren; wat trance betreft vind ik hem echt 1 van de beste producers die er rond lopen... zn remixen zijn altijd superstrak en dat die dan ook ff zo'n nummertje als Flight 643 ertussendoor maakt!! Echt een heel erg innovatief nummer voor zo iemand als Tiesto...

Hij voelt het publiek altijd perfect aan.. hier staat die ook om bekend. Ook zijn charisma is een heel sterk punt van hem... altijd als Tiesto ergens staat te draaien is toch altijd van: wooow, Tiesto is aan het draaien!!

Ik vind het ook onzin om te zeggen dat tiesto commercieel draait!! (zij zeiden zeker dat Paul van Dyk the man was, ofnie???) Ik heb dus een paar tracklists gezien van PVD's laatste sets, nou dat is pas COMMERCIEEL zeg!!! jezus, als je dan tiesto commercieel durft te noemen ben je echt niet goed bij je hoofd!!

conclusie: TIESTO IS GEWOON EEN GOEIE DJ!!!
owkee, hij heeft af en toe zn minpuntjes, maarja wie niet!

Old Post Jul-03-2001 11:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Jukx Click here to Send Jukx a Private Message Add Jukx to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

Re: Re: Waarom Tiesto Ruled.....

quote:
Originally posted by Jukx

Nou.. toch hebben ze niet op alle punten ongelijk hoor Henkie...
Laat ik trouwens voorop stellen dat ik Tiesto een GOEDE vind!

Maar toch:

Tiesto is zeker niet de founder van trance... trance bestaat namelijk al veeeel langer (engeland, duitsland). In nederland is trance eigenlijk pas laat populair geworden en omdat Tiesto alsmede trance-in-zijn-algemeenheid ongeveer tegelijkertijd zijn doorgebroken, zien sommige mensen hem wel eens als "de oprichter" van trance. Maarja voor zover dit waar is, zou dit alleen in Nederland gelden natuurlijk, en niet voor trance in het buitenland.

Tiesto staat zeker niet bekend om zijn goeie mix-kwaliteiten...
tuurlijk, hij kan heus wel uitstekend mixen anders zou hij niet zo bekend zijn. maar het is mixen is in ieder geval niet zn sterke kant.

Waar die wel goed in is:

Produceren; wat trance betreft vind ik hem echt 1 van de beste producers die er rond lopen... zn remixen zijn altijd superstrak en dat die dan ook ff zo'n nummertje als Flight 643 ertussendoor maakt!! Echt een heel erg innovatief nummer voor zo iemand als Tiesto...

Hij voelt het publiek altijd perfect aan.. hier staat die ook om bekend. Ook zijn charisma is een heel sterk punt van hem... altijd als Tiesto ergens staat te draaien is toch altijd van: wooow, Tiesto is aan het draaien!!

Ik vind het ook onzin om te zeggen dat tiesto commercieel draait!! (zij zeiden zeker dat Paul van Dyk the man was, ofnie???) Ik heb dus een paar tracklists gezien van PVD's laatste sets, nou dat is pas COMMERCIEEL zeg!!! jezus, als je dan tiesto commercieel durft te noemen ben je echt niet goed bij je hoofd!!

conclusie: TIESTO IS GEWOON EEN GOEIE DJ!!!
owkee, hij heeft af en toe zn minpuntjes, maarja wie niet!

IDD. klopt als een bus...Sterke post man

Old Post Jul-03-2001 11:59 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Okay niet de fonder van trance ... maarja.. iig wel zoals je zei.. een grote naam in het begin.. die zeker heeft bijgedragen aan het opbouwen

Voor de rest ware Paul Oakenfold Sven Van Hees, Roger Sanchez, Ian Pooley... nog DE djs die tiesto zogenaamd wegvage

Goeie post jukx

Zulle we nu in de zon gaan zitteN?

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-03-2001 12:35 
DjRV
DaleCooperAddict

Registered: May 2001

Ok ik moet nu toch echt ff wat hier van gaan zeggen.
Ik volg tiesto sinds ongeveer magik 1.Hij is diegene waarom ik uberhaupt naar trance was gaan luisteren.Zijn livesets waren ook altijd super met als hoogte punt zijn tiesto solo tour.MAAR sinds dien......ZUCHT..

1.hij begint steeds slechter te draaien,allemaal beat match foutjes,niet op de beat erin ect ect

2)Hij verandert om de zoveel weken van style(kan ook een reden zijn voor al die fouten)

3)Hij is onwijs arrogant tegenwoordig als die draait,terwijl die vroeger altijd de liefde voor de muziek uitstraalde(is nu erg ver te zoeken)uitstraling is toch best belangrijk bij een DJ.

4)Hij draait de laaste 6 maanden constant dezelfde platen

5)Magik 7 heeft ie best wel erg verneukt,alleen al omdat 11 nummers van magik 7 ook al op revolution cd 2 stonden.

Tiesto als producer?Ja heel goed,alleen denk er wel ff aan dat hij bijna geen 1 nummer zelf heeft gemaakt.Allemaal samen met namen als Cor Fijneman en de Dawnseekers.

Geloof mij,dit is niet als een flame bedoelt,immers is tiesto de man die me van trance heeft laten houden.Maar ik denk dat we allemaal eraan moeten geloven dat tiesto op retour is,wat ik aan de ene kant DOOD en DOOD zonde vind,aan de andere kant geeft dat weer ruimte aan jongens als Cor Fijneman,die echt een ongelovelijke toekomst voor zich heeft liggen.

[b] Club DejaVU - Almere - 8 February 2014[/i]

Old Post Jul-04-2001 20:22 
Click Here to See the Profile for DjRV Click here to Send DjRV a Private Message Visit DjRV's homepage! Add DjRV to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Waarom Tiesto Ruled.....
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbacktech trance id [2004] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackOzgur Can - "Illusions" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:39.

Forum Rules: