Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dit is MASTER!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Registered: Jan 2001
Dit is MASTER!

Hey mensen!

K ben niet alleen master player.. maar krijg ook nog meeltjes die helemaal niet voor mij bestemd zijn! Echt tof!

Gaat over een of ander zakelijke ruzie die opgelost moet worden

VET VOOR JE MAMMA!!! deze fagget krijgt ook wat leuks van mij over een weekje of 4.. (virusje ofzow) of zal ik terugmailen heel serieus :-)

HIERS DE BRIEF

H.A. B###
K##### 11,
9######

K.V. #####
T.a.v. J. ####

Ureterp, 26 april 2000

Betreft: uitsluitsel n.a.v. het gesprek van dinsdag 25 april 2000

Beste Jouke,

Het is voor mij goed en verhelderend geweest dat de meningen (nogmaals) besproken zijn. Omdat er, zeker van mijn kant, nogal wat emotionele betrokkenheid meespeelde wil ik mijn argumenten nog graag eens noemen. Ik heb de indruk gekregen dat mijn bedoeling met bepaalde uitspraken mogelijk niet goed zijn overgekomen en daarom mijn argumenten niet goed gewogen konden worden. Hieronder zal ik kort uit de doeken doen wat ik daar zoal onder versta.

In de eerste plaats mijn opmerking over het niet van tevoren noemen van sancties op het niet spelen van de wedstrijd (werd mij, met name door Johannes, nogal kwalijk genomen):
Niet bedoeld is dat ik dan een ander besluit zou hebben genomen;
Wel bedoeld is dat ik dan de schorsing (wel of niet geaccepteerd) zou hebben als een gegeven maar er nooit een conflict was ontstaan (met andere woorden: ik was dan niet weggelopen).
Uit de toelichting van gisteravond is mij duidelijk geworden dat de sanctie berust op (verenigings) beleid en dus vooraf ook bekend was bij degenen die hem opgelegd hebben. Dit had mijns inziens reeds gemeld worden toen ik mij afgemeld heb en anders zeker in de laatste week voor het bewuste weekend toen ik Alle mijn standpunt heb meegedeeld.

In de tweede plaats het tijdstip waarop actie is ondernomen door de k.v..
Hoewel ik niet wil twijfelen aan de inzet die op het laatste moment is ondernomen en de onwil van Blauw Wit om mee te werken, blijf ik van mening dat er eerder bij "de bond" aan de bel getrokken had moeten worden. Ik ben ervan overtuigd dat er dan een goede oplossing uit de bus zou zijn gekomen.
Mede om deze reden vind ik ook het verwijt niet terecht dat ik de ploeg in de steek zou hebben gelaten (eigenlijk heeft de k.v. dat gedaan door niet vroegtijdig te reageren). Het verwijt spreekt mij temeer niet aan daar ik nooit enige twijfel heb laten bestaan over mijn inzet en betrokkenheid en het belang van de ploeg.

Uit de opmerking/ kennisgeving van Alle dat er met 5 heren verder gespeeld moest worden (hij kon nu Arnoud Doornbos absoluut niet meer 'terugzetten') maak ik op dat er na het uitspreken van het conflict niet gewoon verder gegaan zou kunnen worden, want hij had er reeds verdergaande consequenties dan een schorsing een schorsing van 1 wedstrijd aan verbonden.

Samenvattend betekent dit voor mij dat er slechts verder gesproken kan worden als de schorsing, op basis van aangevoerde argumenten, als onterecht erkend wordt.

Halbe Anne

-
-
http://www.rustzachtpim.tk/
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-02-2001 19:56 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

hehe, de master in het ontvangen van niet voor hem bestemde email...
lachuh dit

Maar dat "Halbe Anne" snap ik niet...Is ie een of andere Halve garuuh? Of een mof?

Of zou het een echte naam zijn ? hm

Old Post Jul-02-2001 20:02 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Haha dit is leuk

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-02-2001 20:07  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

quote:
Originally posted by -=WVG=-

Of zou het een echte naam zijn ? hm

Ja vast een of andere boer ofzow.. die snapt niet zoveel van email

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-02-2001 20:11 
Click Here to See the Profile for Henkie_henk Click here to Send Henkie_henk a Private Message Visit Henkie_henk's homepage! Add Henkie_henk to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
eXos
The Delight

HEHE, dik gezeik straks als de zender straks gewoon denkt dat het mailtje is aangekomen. RELLE!!!

BTW, weet je ook om welke sport ofzo het gaat. Het lijkt wel Korfbal ofzo.

GReeTZ

Old Post Jul-02-2001 20:18 
Click Here to See the Profile for eXos Click here to Send eXos a Private Message Visit eXos's homepage! Add eXos to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

haha zal ik een filetje met deze naam bijsluiten Absturz.. bzzzz computer uit haha

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-02-2001 20:19 
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

volgens mij voetbal??

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-02-2001 20:21 
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

quote:
Originally posted by Henkie_henk
volgens mij voetbal??

Blauw-Wit...
en er staat ergens K.V. dus maybe...

Korfbal Vereniging Blauw-Wit

Old Post Jul-02-2001 20:25 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

quote:
Originally posted by Henkie_henk
volgens mij voetbal??

Voetballen doe je niet met zijn 5en.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-02-2001 20:26  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
HiGH_NrG
Als een gek!

Registered: Jun 2001

Lachuh man!

En wat ga je er verder mee doen man?

Old Post Jul-02-2001 20:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for HiGH_NrG Click here to Send HiGH_NrG a Private Message Add HiGH_NrG to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Henkie_henk
Almighty Trance Addict

Weet nog niet..

maybe gewoon nix zeggen of een officiele brief terugsturen met.. Nee dit en dit je redenen zijn niet goed onderbouwd enzovoort maar dan wat formeler

Of ik doet er een trojan bij blade runner.. maar eigenlijk wil ik helemaal niet zon script kiddy zijn

-
-
-
-
Rust Zacht Pim

Old Post Jul-02-2001 20:43 
Bellie
Techno ofcourse!

Registered: Oct 2000

vage shit

GREETZ!!

Old Post Jul-03-2001 00:24  Netherlands
Click Here to See the Profile for Bellie Click here to Send Bellie a Private Message Add Bellie to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Dit is MASTER!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackHouse Track from Eddie Thoneick set [2009] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackSpacechick Reloaded - Others [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 08:25.

Forum Rules: