Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fester på G?
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001
Confused Fester på G?

Som ni ser så har jag börjat jobba igen! (postar 8 på morgonen!!!)

Har varit borta från TA ett tag och det är såååå mycket att läsa igen så istället tänkte jag vara lat och fråga:

- Någon speciell som håller koll på festerna?
- Någon fest man inte bör missa?
- Hur många nya är på TA? Vilka från gamla gänget är kvar?

*nyfiken jävel alla gånger!!!*

Old Post Oct-07-2003 06:57  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Connector
We are connected!

Registered: Nov 2001

http://www.tranceaddict.com/forums/...threadid=124626

vi är här

Soundcloud!

Music by me

Old Post Oct-07-2003 07:46  Sweden
Click Here to See the Profile for Connector Click here to Send Connector a Private Message Visit Connector's homepage! Add Connector to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Personligen tycker jag det vore synd att missa Kai Tracid när han spelar i Jönköping den 13:e December.

http://www.di.fm

Old Post Oct-07-2003 07:56 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

men nog kommer man göra det... vem pallar efter en kryssning att åka till Jönköping??

Old Post Oct-07-2003 08:03  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

Du har en poäng där

http://www.di.fm

Old Post Oct-07-2003 08:49 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Treo
Supreme tranceaddict

Registered: Aug 2002

Var det inte Linköping ? nåja, jag hade inte tänkt åka dit iaf.

art of trance - breathe (dawnseekers rmx) +fav

Old Post Oct-07-2003 09:37  Finland
Click Here to See the Profile for Treo Click here to Send Treo a Private Message Add Treo to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Hej lilla Gaby de va ett tag sen man såg dig både online och ute på fest... Brukar ju se dig iaf på Weekender men där har inte jag vart så myke på senaste. Det har ju vart en del bra fester och det kommer ju ett par till innan Lucia kryssen... Dels har ju Fokused sina fester på GK men sen har ju http://www.ace-event.se Trinity 3 då det är sagt att Dana ska lira... inte Dana Bergqvist utan Dana the hardstyle queen.
Som sagt Kai Tracid kommer och det är ju dagen efter man kommit hem från kryssen och det är bara 1 1/2 timmes färdväg till LINKÖPING The Trance Mobil will åka dit... förfest hos Glorie är det sagt...
Lite knattedisco varning dock eftersom det är 16års gräns... ops där var det många som hoppade av den festen
Den festen är det TranceClubber som fixar...
Kan säga att det kommer nog ett Halloweenparty snart också... vem som arrangerar och vilka som ska spela tänker jag inte berätta än.

Last edited by SteveTranz4ever on Oct-07-2003 at 09:59

Old Post Oct-07-2003 09:53  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by Gaby
men nog kommer man göra det... vem pallar efter en kryssning att åka till Jönköping??

jag pallar jag räknar mig även till det gamla gänget, och är kvar

Old Post Oct-07-2003 10:34 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Sen får man inte glömma Karma med infected Mushroom!

Synd att man missar....den har väl inte vart?

Kul o ha dej tillbaka Gaby

Old Post Oct-07-2003 10:40 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Man tackar för all info... Ja Halloweenpartyt kommer knäcka!!!

Old Post Oct-07-2003 11:28  Sweden
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by Gaby
Vad säger du? vill du inte leva ett långt liv eller? om steve ser detta inlägg är du TOAST

Old Post Oct-07-2003 13:00  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Jag har redan hört Kai Tracid så det är inge big deal att missa det i Sverige
Åka efter kryssen till Linköping för att gå på en 16-års party ... nja ni vet vad jag tycker om det

Old Post Oct-07-2003 13:56  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Fester på G?
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackplease help: 1997 hard trance track [2005] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackMilk Inc. - "Land of Living" (Kevin's Marshall Trance remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 20:42.

Forum Rules: