|
Citat
Hehe nedan kommer ett citat som jag fick tillskickat av mig, kommer kanske röra upp en hel del känslor... men faen, this is true!
Varför är det så att de som är emot ditt och datt alltid är minst lämpade för just ditt och datt? Avskyr du matematik är du säkert inte lagd åt det matematiska hållet. De som är emot porrindustrin är dåliga på sex, lider av undermåligt självförtroende. Vissa avskyr att festa för att de inte har någon att festa med. Ibland hör man folk prata om hur mycket ragg det är ute på krogen, och irriterar sig på detta. Som observatör lägger man då också märket till, att samma som irriterade sig på festragget oftast är fula. Visst kan det tyckas att hela utelivssystemet är uttjatat och hjärndött i varje skrymsle, ragg och råsupande. Jag är själv av den åsikten, men det måste ändå påpekas att de som stör sig på enskilda detaljer som just raggnigen, ofta ÄR fula. Femenisterna tillhör också allt för ofta kategorin ”fula” Dom stör sig på att vackra kvinnor får fördelar, tyvärr är vi genetiskt programmerade att föredra fagra anleten än femenisternas gristrynen. Sen har vi alla vänsterfjollor som nu besudlar nationen med sin kommunistsmörja. Dessa är ofta fattiga outbildade ungdomar som irriterat sig på rikare folk sedan ung ålder. Högertokar är ofta äldre och kommer ofta från rika familjer i storstaden med ”fin” utbildning. Feta hatar att motionera och ofta även sport i allmänhet, för att dom är dåliga på detta. Folk som hatar internet har aldrig lärt sig använda internet eller datorer. Folk tenderar att - lustigt nog - avsky det dom inte är bra på.
Då är frågan, vad ÄR bra och vad ÄR dåligt egentligen?
Mitt svar är att det inte finns något bra eller dåligt.
Sup, knarka, spela in porrfilm för all del, bara ni har vett nog att se saker från andras synvinklar. Skildra er verklihetssyn ur andras ögon så lär ni med tiden märka ett och annat. Saker är så solklara som de verkar.
-------------------------
Den partiledare som drar detta som sitt valtal inför nästa val kommer jag rösta på hehe
|