 |
|
|
|
 |
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
|
|
|
IK was er
het was de max, ben wel kapot door al dat dansen
vanwaar ben jij?
|
|
Jul-03-2001 22:19
|
|
|
 |
 |
YellinD
Junior tranceaddict
Registered: May 2001
Location:
|
|
|
was idd de amx
ben van leuven
ben na jacques de marseille vertrokken
kon toen nog amper bewegen
en auto stond op half uur wandelen
:/
|
|
Jul-03-2001 23:24
|
|
|
 |
 |
JdDark
_______
Registered: Dec 2000
Location: 123
|
|
|
| quote: | Originally posted by cyberia
wa ik belachelijk vind is da ze in de media bij house torhout were zitten te kakken op een x hoeveelheid drugs ze weer gevonden hebben aan den ingang,daar waar hetzelfde weekend in Werchter hun rockfestival gehouden werd,en daar niks de ballen over drugs gezeverd wordt,en als ge het mij vraagt zult ge daar wel evenveel vinden |
iemand die ik ken (niet zo goed) is tegengehouden geweest met tien pillen op zak, en iedereen die met mij mee was had pillen mee
ik heb daar geen problemen mee als ze er verstandig mee omgaan en geen 10 op een avond pakken
ik heb er GEEN genomen
|
|
Jul-06-2001 13:59
|
|
|
 |
 |
YellinD
Junior tranceaddict
Registered: May 2001
Location:
|
|
|
pfft
ik kan mij 100% amuseren zonder al da vies spul derbij , waarom hebben ander mensen da wel nodig ?
da ze is ni onnozel doen en gewoon feesten ffs ...
want ge ga me ni zeggen da ze soms ni de latsige uithangen , zenne
laat staan da ze gepakt worden , bye bye partynight
:/
|
|
Jul-07-2001 15:53
|
|
|
 |
All times are GMT. The time now is 09:42.
Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
|
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
|
|
|
|
|
|
Contact Us - return to tranceaddict
Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
|