|
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
en ik snap ook niet dat sommige van jullie de enige in het dorp zijn die van house (whatever, trance, techno enz.) houden! Dat kan toch niet! Hoe komen al die tienduizenden jongeren dan terecht op die feesten!! Waarschijnlijk zitten jullie teveel achter de pc, zodat jullie geen tijd meer hebben om mede-trancefreaks te lokaliseren...right-o?
Ennu...Henkie..als je toch naar de *Light gaat met New Wava, M5 en Akira..dan kunne jullie toch ook wel s naar een feest??? chicken 
|
Eh Eh, Missy...We gaan altijd met een grote groep naar feesten (mannetje of 10). Alleen 1 x in de maand alleen. Op QLIMAX waren we ook met z'n 15en. Nee, ik zit nog niet weg te rotten achter deze PC (post net 750). De place to be voor ons in het Weekend ligt meestal in Duitsland. Die Disco's daar zijn net zo groot als een gemiddeld feest in Ned. En dan ook nog net zo hard allemaal als de muziek op QLimax... Maar ja, als er een meeting komt op Dance Valley zal ik proberen om dit x wel te komen...
___________________
..:: Walking The Eternal Path Of Euphoria ::..
|