ik zit in condado, ongeveer een kwartier van het centrum vandaan, boven een supermarkt (wel lekker elke ochtend vers gebakken stokbrood )
Ik ben er vorig jaar ook geweest, toen hebben we flink huisgehouden daar, lopen voetballen in het appartement, bedden vernield, kastdeuren ingedeukt, lichtschakelaars gesloopt...en toch de volle borg teruggekregen 
Pfff maar waar je mij aan kan herkennen..geen idee, ik ben met een groep van 8, allemaal uit Breda maar ik kom uit Dordt, dus de enige die met een ander accent (dus niet met die zachte g enzo) praat,dat ben ik! 
|