Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-19-2003 00:56
BEACHBOY
Mr. Sam Addict
Registered: Mar 2001
Location: Ghent, Belgium
Ik vind em best wel goed, eenvoudig, maar goed. Niet te veel tralala gelijk da ge bij sommige sites tegenkomt!
Is dat je eerste website-attempt?
Ikzelf ben nu ook aan t proberen iets in elkaar te steken, ne maat van mij gaat in auto's beginnen en vroeg aan mij of ik een eenvoudige site in elkaar kon flanzen om de foto's en gegevens van de auto's die hij staan had op te zetten.
Vraagje, welk programma gebruik jij? Ik ben zo beetje aan t prutsen met Frontpage maar ben er zeker van dat er wel betere en meer gespecialiseerde proggy's bestaan he. En nog, eens je site klaar is, hoe load je dat up? Want k heb gezien dat dat opgeslaan wordt onder verschillende mappen...
Greetz BB
___________________
Track(s) that make my day!!
Felix - It Will Make Me Crazy (Edit)
Just A Man - I'm Sorry
DJ Christophe ft. Jinx - Make It Happen
Sultan & Tonedepth - Broken (Jiva Remix)
2 kleine bugjes gevonden :
- Bij mij (1024x768-resolutie) ziet ge nog een stuk van de .com hangen nadat die naar rechts is geschoven tijdens de intro.
- Op de BeTA-kaart zie ik ne nummer 24, 25 en 26, maar het lijstje met namen gaat maar tot nummer 23.
Voor de rest is't goe
Keep up the good work!
Aug-19-2003 15:58
djcresto
Tranceaddict Trainer
Registered: May 2001
Location: Dendermonde
ziet er nie slecht uit. Maar ik sta nog niet tussen de beta's
ik heb mn website gemaakt met 1st page 2000 een free html editor
Er wordt nog aan gewerkt zenne. Ben nu bezeg met de beta's aan te vullen(veel werk, en dat voor zo'n lui mens als ik ).
Ewel nee, het is ni den eerste keer dat ik een site maak. Heb vroeger met een paar andere mensen wel enkele sites gemaakt. Meestal gebruik ik geen html, ik werk liever met flash. Het intro'tje is iets wat ik ineengeknutseld heb op 5 minuutjes of zo. Als ik mij nog eens nen dag goe bezeg hou met flash, kan ik terug alles zoals vroeger.
Over de kaart:
Er staan nog een heel pak mensen (2 denk ik )te wachten tot ik ze op de kaart zet, maar menne photoshop wilt kazaa ni door!!!
Ik gebruik nu Sothink HTML editor. Ge moet der genen html voor kennen en het heeft wel enkele leuke features...
Kan der mij iemand vertellen wat ik op den main.htm moet schrijven?
Thx voor de respons!
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-19-2003 17:40
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
Bon, ik heb van de hoofdpagina, de nieuwspagina gemaakt. Alles wat ik der bijzet zal daar in een overzichtje gegoten worden.
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Aug-22-2003 13:27
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
voila, der is vandaag wa aan gewerkt... Producties moeten ook aangevuld worden.
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Sep-20-2003 13:44
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
Klein foutje gevonden : Op de hoofdpagina staat ne link naar 'Het Belgische Tranceaddicts forum'. Er zit een fout in die link.
Mijn favoriete drank is Fanta.
Drek : Ik heb je berichtje over Photoshop gelezen. De installatie van mijne Photoshop Elements (2.0) is wel +/- 110mb. Nog altijd hebben?
Als iemand met Photoshop zich eens wil uitleven op de nieuwe kaart, je kan het .psd-bestand hier downloaden. Mijn geografische kennis over België is ook niet alles en ik heb het gemaakt toen ik mij verveelde, dus het stelt niet veel voor.
Sep-20-2003 14:35
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
da's lichtjes teveel eh
Ik zal NOG eens enen downloaden op kazaa.
Over die fout:
Eh, welke fout?
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Sep-20-2003 14:43
CygnusX
Ex-moderator
Registered: Apr 2002
Location: Neerpelt
quote:
Originally posted by Tiger777
Over die fout:
Eh, welke fout?
Nu doet ie het wel
Sep-20-2003 14:47
Tiger777
Pensionable tranceaddict
Registered: Dec 2002
Location: Ternat
ik werk ook heel snel
oh, zou ge de jpg van da kaart kunnen geven, dan zet ik die der ook nog snel bij...
___________________
quote:
Originally posted by Push2005
Ik ben net terug begonnen met cassettes op te kopen... Die pitchcontrol is echt ongelofelijk !
Sep-20-2003 14:49
Gladius
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2002
Location: Antwerp
nice nice ! wederom een goed idee van onze creatieve BeTA cel
-Glad
___________________
listening to music with your heart... pure energy... you can feel . in the air . on your skin . in your soul