|
hey ik hoop dat t een vette en vruchtbare vakantie wordt bellie...ik zal je missen, maar....ik ga t wel redden geloof ik 
feest ff wat xtra voor mij, omdat ik pas in t najaar weg ga...
na jah....kortom: geniet van de zon, t strand, de zee, de drank, de clubs, de katers, de vrouwtjes, de morning-afters haha, de kroegjes, de restaurantjes........en verder weet ik niets 
___________________
Mayibuye Africa! Viva Mexico - Hasta la Chingada! Malaysia I will be there
|