|
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik kreeg bij mijn brander WinonCD. Ik ken die andere branprogramma's nie, maar dit is echt een supergoed programmaatje. Je kan als je cd's gaat branden het geluid stellen, je kan een editor opvragen en dan nog fade-in of fade-out invoeren, kan best zijn dat dit bij die andere proggies ook kan hoor Livemixen zijn echt super, ze lopen gewoon vloeiend in elkaar over, geen pauzes. Ik heb een Pentium 2 450 mhz. en het programaatje vergt aardig wat geheugen, dus je kan niet veel andere dinfen op dat moment doen. Mensen met een snellere comp schijnen hier geen last van te hebben. Ik vind het proggie iig zeer fijn
Latuurrzzz... |
Kan dus ook allemaal met Nero 
Nero gebruik ik voor alles behalve voor mixen (met cue) dan CDR-Win
Greetz,
Glaniskanis
___________________
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOMG 
My New Mix! A Plausible Landscape [2012]
|