Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > PVD på P3 Live Ikväll 21:03
Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
el_vez
tranceaddict

Registered: Jan 2003

onsdag 12 november
PAUL VAN DYK
P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23.

läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info...

edit: jag tänkte rippa...

Old Post Nov-12-2003 11:01  Turkey
Click Here to See the Profile for el_vez Click here to Send el_vez a Private Message Add el_vez to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001
Re: PVD på P3 Live Ikväll 21:03

quote:
Originally posted by el_vez
onsdag 12 november
PAUL VAN DYK
P3 LIVE Berns, Stockholm 2003-09-23.

läser inte forumet så ofta så detta kanske är redundant info...

Fan de låter ju underbart... Livesettet från SMC på Berns, såg ju att P3 hade inspelningsutrustning backstage så jag funderade på när dom skulle släppa det hela Men nu e de dags uppenbarligen...

Få gärna med försnacket inför settet, kan va kul att höra på också...

Old Post Nov-12-2003 11:28  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Kongo_kim
Supreme tranceaddict

Registered: Feb 2003

självklart kommer man lyssna och ingen Champions League som stör heller.

Old Post Nov-12-2003 11:32  Sweden
Click Here to See the Profile for Kongo_kim Click here to Send Kongo_kim a Private Message Add Kongo_kim to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
jofawe
Official Manb00bs of TA

Registered: Jan 2002

Jag kommer rippa... garanterat!

Old Post Nov-12-2003 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for jofawe Click here to Send jofawe a Private Message Visit jofawe's homepage! Add jofawe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
zamson
i´ll house you

Registered: Dec 2002

naaaajs...kommer få feta minnen

Old Post Nov-12-2003 15:18  Sweden
Click Here to See the Profile for zamson Click here to Send zamson a Private Message Add zamson to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
swe_Trancer
Supreme tranceaddict

Registered: Nov 2003

fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen

Old Post Nov-12-2003 15:27  Sweden
Click Here to See the Profile for swe_Trancer Click here to Send swe_Trancer a Private Message Add swe_Trancer to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SWE_TRANCE
Spacemonkey

Registered: Jul 2001

quote:
Originally posted by swe_Trancer
fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen

Spelar nog ingen roll om det är vardag när det är PvD himself som lirar
Steve, mind & co var väl där har jag för mig.. (?)

Old Post Nov-12-2003 15:45  United Nations
Click Here to See the Profile for SWE_TRANCE Click here to Send SWE_TRANCE a Private Message Visit SWE_TRANCE's homepage! Add SWE_TRANCE to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på

PvD var nog nöjd ska ni se....

tack som fan till er som rippar detta!!

Old Post Nov-12-2003 16:01 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by mindshooter
det var fullkommligt smockfullt! Underbar stämning och sjuuuukt med drag!!! bland det bästa jag vart på

PvD var nog nöjd ska ni se....

Håller med det var helt underbart... man såg inte publiken utan man såg en kockande kittel som lät som en skenande flok tjurar...

Har ju faktiskt en hel del film från detta ! Och i och med ljudupptagningarna som sänds så kan jag göra en najs film med bra ljud á la TE10 eller nåt...

Old Post Nov-12-2003 16:29  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

värför finns det ingen SR-P3 på satelliten

Old Post Nov-12-2003 16:55  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

quote:
Originally posted by ScuL
värför finns det ingen SR-P3 på satelliten

Du får nöja dig med http://www.sr.se/p3

Old Post Nov-12-2003 17:14  Sweden
lonne
Stranger Than Fiction

Registered: Mar 2002
Re: PVD på P3 Live Ikväll 21:03

quote:
Originally posted by el_vez

Upploada den gärna på Stefans ftp !

Old Post Nov-12-2003 17:24  Sweden
Click Here to See the Profile for lonne Click here to Send lonne a Private Message Add lonne to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > PVD på P3 Live Ikväll 21:03
Post New Thread    Post A Reply

Pages (6): [1] 2 3 4 5 6 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackDariush vs Luca Morris - Ruzza (Luca Morris Mix) [Kadabra Digital Wizard] [KDW 009] [2008] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackBig Fish - "Somebody Real" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 09:24.

Forum Rules: