|
| quote: | Originally posted by swe_Trancer
fan va nice...va nån av er där? isåfall, var det mycket folk? jag menar lixom, det var på en vardag, kan ju inte vart så många. PvD kanske blev lessen
|
Spelar nog ingen roll om det är vardag när det är PvD himself som lirar
Steve, mind & co var väl där har jag för mig.. (?)
|