LekkahLekkahLekkah!
De Sfeer is Goed vind ik Zelf. Iedereen weet dat er alleen maar Trance wordt gedraaid, dus de POTTEKIJKERS blijven weg. Het is wel gratis, dus er loopt wel van alles rond, maar daar heb ik VETTE schijt aan. Als we geluk hebben dan schijnt de zon, dus trek maar wat zomers aan
___________________
I'm Not An Addict
Jul-09-2001 17:09
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
En ja, je loopt met je voetjes in het zand... En als het echt warm is kun je lekker zwemmen en/of waterskieen wat dat is er ook
___________________
I'm Not An Addict
Jul-09-2001 17:10
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
Ja of in het water spatteren!
Of in het water "spelen" (@) lekker zout..
volleyballen
Zandkasteeltjes bouwe!
Damn ik MOET haast wel gaan!
Hey bedankt voor t replye.. lijkt me tof..
Spider? is dat spider willem?? k d8 dat ik em nie zo goe vond..
OMG! ZOMERS: Blauw shirtje met geborduurde stiksel bloemetjes! Ben ik gay of nie! Doe je wel schoenen aan?
Last edited by Henkie_henk on Jul-09-2001 at 17:27
Jul-09-2001 17:17
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Ja, ik zou wel gewoon schoenen aantrekken, want ik bedenk me net dat er een hondenstrand naast zit, en ik denk niet dat je het lekker vind om met je blote voeten in een versgelegde hoop SCHIJT te staan van zo'n kutkeffer
j/k
Van de honden(poep) heb je geen last, maar trek toch maar schoenen aan... lijkt mij prettugur.
___________________
I'm Not An Addict
Jul-09-2001 17:39
HiGH_NrG
Als een gek!
Registered: Jun 2001
Location: Vanzelfsprekend!
Ik ga ook...
Mini TA meeting?
Jul-09-2001 17:41
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC
Registered: Jan 2001
Location: The Netherlands
quote:
Originally posted by Henkie_henk Of in het water "spelen" (@) lekker zout..
Whahahaaaaa
Dat gebruik je nu ook overal he
BTW Het werkt alleen maar op MSN (duh)
ja dat is spider willem en bas&ram zijn ook zeker wel vet draaien behoorlijk vaak in de fun!. Alleen volgens mij kan je het zand wel vergeten want dat zit naast dat terrein het feest word bij de half pipe gegeven en achter dat heuveltje ligt gras als je een stukje terug loopt kom je wel bij het zand uit alleen volgens mij is het geluid daar niet zo goed als op dat terrein zelf
Jul-09-2001 17:42
MetzZ_!!
Supreme tranceaddict
Registered: Apr 2001
Location: @lmere, hOll@nD
Ja, maar de heuvel zelf bestaat toch uit zand? Daar zit ik meestal met mijn vrienden... En volgens mij zit ik dan helemaal onder het zand als ik weer opsta... Kan het mis hebben, Kben meestal beetje ver heen