|
| quote: | Originally posted by zamson
drog du hem dvd-r releasen? |
ingen dvd-r släppt på den bara svcd o divx men föredrar svcd så man kan köra i standalone dvd...
"Scheduled for release around the beginning of July."
hehe tur man har massa holländare som säger till när dom får saker o ting =)
EDIT: la upp wallpapers på dvdn nu oxå i samma katalog som filmen i 3 st storlekar..
___________________
'M u s i c I s T h e A n s w e r'
Last edited by MiB on Jul-03-2003 at 00:47
|