Soms gaat er niets boven simpele DOS commando's Ik gebruik het nog regelmatig als ik een directory overzicht wil krijgen in een tekstfile: dir /b > filelist.txt
dat programma kan alleen files samenvoegen die een bepaalde extensie hebben, blabla.exe.001 of zow. Weet iemand een programma waarmee je .mp3 files kan samenvoegen?? Ik heb ook al geprobeerd .mp3 bestandjes te renamen naar .exe.001 enzo, maar dat werkte niet...
Dec-23-2003 02:07
Ding Chavez
drs. progger
Registered: Jan 2001
Je moet ze ook hernoemen naar mp3.001 etc, en ze moeten verder natuurlijk allemaal dezeflde naam hebben.
Voorbeeld:
Je hebt 01-blabla-blaat.mp3, 02-blabla-blaat.mp3 en 03-blabla-blaat.mp3
Je hernoemt ze naar 01-blabla-blaat.mp3.001, 01-blabla-blaat.mp3.002 en 01-blabla-blaat.mp3.003
En HjSplit doet de rest, waarna je 1 file hebt 01-blabla-blaat.mp3.
Dec-23-2003 10:23
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Je moet ze ook hernoemen naar mp3.001 etc, en ze moeten verder natuurlijk allemaal dezeflde naam hebben.
Voorbeeld:
Je hebt 01-blabla-blaat.mp3, 02-blabla-blaat.mp3 en 03-blabla-blaat.mp3
Je hernoemt ze naar 01-blabla-blaat.mp3.001, 01-blabla-blaat.mp3.002 en 01-blabla-blaat.mp3.003
En HjSplit doet de rest, waarna je 1 file hebt 01-blabla-blaat.mp3.
Hee thnx dat werkte!! Alleen wel jammer dat er een soort van gat tussen elke gejoinede bestand valt, dat t niet soepel in elkaar overloopt... maar daar is vast nix aan te doen he of wel?
Dec-23-2003 13:06
Disney
Extremist!
Registered: Jan 2002
quote:
Originally posted by Apoptosis
Hee thnx dat werkte!! Alleen wel jammer dat er een soort van gat tussen elke gejoinede bestand valt, dat t niet soepel in elkaar overloopt... maar daar is vast nix aan te doen he of wel?
Dat ligt niet aan HJ Split, maar aan je losse files. Daar zit dan waarschijnlijk een klein stukje niks aan de voor- of achterkant.
Dec-23-2003 13:09
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct
Registered: Dec 2001
quote:
Originally posted by Disney
Dat ligt niet aan HJ Split, maar aan je losse files. Daar zit dan waarschijnlijk een klein stukje niks aan de voor- of achterkant.
Hmm, dat zou best kunnen ja. Ik had namelyk mn eigen liveset (die in losse delen was opgenomen op minidisc) als .wav in stukjes geknipt / geplakt voor een cd. Deze losse nummers heb ik later omgezet naar .mp3 dus het zou best kunnen dat er tijdens het omzetten iets met die bestandjes gebeurt dat er een piepklein stukje bijkomt of zo...
Naja, dan maar plakken met een wave-editor, wat wel veel langer duurt, jammer maar nix aan te doen...
iig thnx