Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Je eerste staptent ??
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002
Je eerste staptent ??

Door een paar replies uit de draad "OMG ik moet misschien met DJ Jean draaien!" kwam ik op deze vraag.

Toen jullie een jaartje of 15 a 16 waren, zijn de meeste van jullie waarschijnlijk voor het eerst gaan stappen. Naar welke (fouten) tent gingen jullie toen. Mijn eerste discotheek was het Teejater (www.teejater.nl) in Naaldwijk. De gemiddelde leeftijd lag daar denk op 15, de muziek was dramatisch, maar het was zeer stoer om daar naar toe te gaan (vond je) en om zo snel mogelijk dronken te worden. Als ik aan die tijd terug denk, dan denk ik wat een foute tent en wat een foute dingen heb ik toen gedaan, maar het was daarentegen nog wel een helemaal mooie tijd.

In welke tent is jullie stapcarriere begonnen ?

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-12-2004 19:09  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Apoptosis
I'm Jacks raging bileduct

Registered: Dec 2001

Een tentje in Zandvoort genaamd de Yanks... ik vond het wel een grappig plekkie. Dr werd club gedraaid door één of ander bagger dj, maar af en toe kwamen dr wat leuke nummers uit, zoals Saltwater, Luvstruck etc.
Later werd deze tent overgenomen door die ene gast van Explosief op SBS6, Jeroen Nog-Wat, en toen heette het Club Chateau. En weer later hadden ze het veranderd in een apres ski hut genaamd Seasons.

Ik ging trouwens pas regelmatig uit rond mn 18e. Best vreemd als je bedenkt dat ik wel al sinds mn 17e naar grote partys ga

Old Post Jan-12-2004 19:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Apoptosis Click here to Send Apoptosis a Private Message Visit Apoptosis's homepage! Add Apoptosis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

vanaf me 13-14 naar de voetisch in den bosch. was trouwens een stijldans tent. maar voor ons was het een zuiptent.

vanaf 15 zo veel mogelijk naar de ster in nieuwkuijk. waarschijnlijk 1 van de foutste tenten van nederland met hells angels aan de deur. maar wel een super avonden daar gehad met heeeeel veeeeeeeeel super herrineringen!

Old Post Jan-12-2004 19:23  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
moogwai
In TrancEaddict We Trust

Registered: Oct 2000

Mijn eerste staptent bestaat niet eens meer en die kent hier toch niemand. Time Out Gemert noem ik dan maar, daar ging ik heen toen ik 15-16 was (ik ben er toevallig zaterdag nog geweest, voor het eerst sinds lange tijd kun je nagaan!) Het was toen echt supervet daar, nu valt het tegen (muziek en publiek). Echt jammer van zo'n toplocatie

Maar het Teejater MaGIK54, je zult het niet geloven maar ik ben daar vorig jaar nog geweest! Toen we met ons voetbalteam een weekendje weg zijn geweest (pff.. wij zijn toen zelfs helemaal vanuit Heenweg naar de kuip gefietst ). Echt een balletent is dat ja, we hebben het einde van de avond niet eens gehaald, want een vriend van ons werd er uitgezet omdat hij met z'n bierglas op de dansvloer stond

Old Post Jan-12-2004 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for moogwai Click here to Send moogwai a Private Message Add moogwai to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Phortje
Supreme tranceaddict

Registered: Sep 2003

Toen ik een jaartje of 15 (eigenlijk pas 3 jaar geleden ) was, ging ik naar Lucky in Rijssen (foute boerendisco) en Bays in Reutum (gehucht, nog veeeeel fouter), waar de gemiddelde leeftijd zo rond de 15 lag. Natuurlijk moet je wel een paar glazen sterk achterover geslagen hebben om de muziek die hier gedraaid wordt uberhaupt om aan te horen te vinden, maar daar was ik me toen nog niet zo van bewust, ik vond het zelfs leuk

Old Post Jan-12-2004 19:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Phortje Click here to Send Phortje a Private Message Add Phortje to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ambs
Girl Le Disko

Registered: Jul 2003

toen ik 13 was, naar mambo beach op curacao... ik was echt een jaar de jongste daar want de gemiddelde leeftijd was tussen de 15 en 30 (nog steeds wel) en 13 jarige mensen mochten niet uit van hun ouders haha!

Is nog steeds het populairste uitgaansplekje op Curacao...

Old Post Jan-12-2004 19:26  Netherlands Antilles
Click Here to See the Profile for ambs Click here to Send ambs a Private Message Add ambs to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Fkwebeman
Sletlana

Registered: Feb 2002

Barcarolle te Wildervank (nu Danceworld)

Breezah!!

en van dezelfde eigenaars..

2 Brothers te Harkstede

Hier voor nog meer BREEZAH!

zoals anderen zeggen, typische breezah/boerendiscotheken.. Bij trance kijkt iedereen verbaast en ging ik met een aantal anderen samen met de dj uit ons dak.. Veel RnB, sluts en de 'deze komen mij allang de strot uit nummers, zoniet de eerste keer al' als 643, paradise by the dashboardlight' en diverse Skihut nummers..

Old Post Jan-12-2004 19:32  Netherlands
Click Here to See the Profile for Fkwebeman Click here to Send Fkwebeman a Private Message Visit Fkwebeman's homepage! Add Fkwebeman to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Flippe
Snap jij het wel ?

Registered: Sep 2001

Vroeger ( 2-3 jaar geleden ) ging ik altijd naar de Key West, altijd wel leuke avonden daar gehad, afgelopen carnaval is het afgebrand.!

Old Post Jan-12-2004 19:33  Netherlands
Click Here to See the Profile for Flippe Click here to Send Flippe a Private Message Add Flippe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by moogwai

Maar het Teejater MaGIK54, je zult het niet geloven maar ik ben daar vorig jaar nog geweest! Toen we met ons voetbalteam een weekendje weg zijn geweest (pff.. wij zijn toen zelfs helemaal vanuit Heenweg naar de kuip gefietst ). Echt een balletent is dat ja, we hebben het einde van de avond niet eens gehaald, want een vriend van ons werd er uitgezet omdat hij met z'n bierglas op de dansvloer stond

Haaaaa, geniaal Ons werd altijd vriendelijk verzocht om van de dansvloer af te gaan als je een glas in je handen had. Tis één grote Westlandse zuiptent. Toen ik 16 was het allemaal fantastisch en aangezien ik toen ook een hoop Westlanders kon, was het altijd gezellig.

Down-Under was da bomb

Old Post Jan-12-2004 19:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by basvh
vanaf 15 zo veel mogelijk naar de ster in nieuwkuijk. waarschijnlijk 1 van de foutste tenten van nederland met hells angels aan de deur. maar wel een super avonden daar gehad met heeeeel veeeeeeeeel super herrineringen!

Ja daar ben ik ook nog wel 's geweest. Ik weet nog dat ik het publiek daar erg saai vond en af en toe agressief, maar misschien was het een slechte avond.

My early days bracht ik vaak door in Alcazar in Puttershoek. Dat was 10 minuten fietsen (met de flessen malibu en safari erin echter 2x zo lang). En dan aldaar (o.a heel vaak samen met Tijs08) een beetje het wandelende vraagteken uithangen.
Het publiek was/is een mengeling van lokale boerenhelden (zoals ik dus toen ) en schorriemorrie uit Dordt en Rotterdam die daar overal geweigerd werden. Muziek was over het algemeen kut, maar het laatste uurtje wilden ze nog wel 's lekker oldschool draaien.
In Alcazar mocht je ook geen glazen op de dansvloer. Af en toe wens je wel weer voor zo'n regel als je na een avondje stappen het glas uit je zolen kan trekken.

Old Post Jan-12-2004 19:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Chicane
Toilet Duck®

Registered: Nov 2001

Alcazar kwamen al die mongolen uit s'Gravendeel naar toe, das pas schorriemorrie

Old Post Jan-12-2004 20:40  Netherlands
Click Here to See the Profile for Chicane Click here to Send Chicane a Private Message Add Chicane to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Three 'O Three
Lekker raggen

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by Chicane
Alcazar kwamen al die mongolen uit s'Gravendeel naar toe, das pas schorriemorrie

Nou en offie! Ken je nog mensen uit 's Gravendeel?

Old Post Jan-12-2004 20:48  Netherlands
Click Here to See the Profile for Three 'O Three Click here to Send Three 'O Three a Private Message Add Three 'O Three to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Je eerste staptent ??
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown tune, perhaps by Sharpside? [2003] [0]

Click here to listen to the sample!Pause playbackIan Wilkie - "Guten Morgen" (dub) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:06.

Forum Rules: