Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Obsession@Helsingborg 2003-11-22
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002
The Obsession@Helsingborg 2003-11-22

Får väl passa på att göra reklam för den här festen eftersom den är i min hemstad, inte så ofta det händer något liknande här.

Info: http://www.theobsession.tk

Old Post Oct-13-2003 21:15  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

var i sverige ligger helsingborg? (seriöst, ursäkta min okunnighet)

Michael splint , hörde ett av hans set och det var stabila grejer inte minst för att han lirade fallin' high med safri duo men även massa annan skön melodisk trance.

Old Post Oct-13-2003 21:29  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Funfrock
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2002

hehe i skåne.. västra sidan

Old Post Oct-13-2003 22:00  Sweden
Click Here to See the Profile for Funfrock Click here to Send Funfrock a Private Message Add Funfrock to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

Niklas Hardning, nån som hört nåt av honom? Ska lira i Lund den 13 december, kunde vara kul att höra folks åsikter

Old Post Oct-13-2003 22:02 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Smekbar
I smek, there for I am.

Registered: Apr 2003

trevligt trevligt.. lär komma dit om jag bara lyckas komma ihåg det... skönt me fester i skåne..

Producer & Deejay :: http://www.smekbar.se

Upcoming release on GAD012 // Patrik Skoog, Crazy X-Ray vs. Michael Paul, Chris Binder, Smekbar // Sept 2005 http://www.giantanddwarf.com

Old Post Oct-14-2003 00:00  Iceland
Click Here to See the Profile for Smekbar Click here to Send Smekbar a Private Message Visit Smekbar's homepage! Add Smekbar to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac

Registered: Mar 2002

quote:
Originally posted by staz

dude... det vet även jag

Old Post Oct-14-2003 16:30  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
JayBee
Trance Fanatic

Registered: Jul 2003

quote:
Originally posted by staz

äsh fan jag tror inte att det är din okunnighet utan snarare helsingborgs blyghet

scul: fan ser kul ut men lite långt att åka bara (för mig altså hehe smekbar verkar ju vara rätt hypad över det dock )

Old Post Oct-14-2003 16:33  Sweden
Click Here to See the Profile for JayBee Click here to Send JayBee a Private Message Add JayBee to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Trance2Dance2
tranceaddict in training

Registered: May 2003

the website link doesnt work? any idea of how i can contact the promoters?

Old Post Oct-14-2003 16:34  United Kingdom
Click Here to See the Profile for Trance2Dance2 Click here to Send Trance2Dance2 a Private Message Add Trance2Dance2 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amplifire
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002

Trance2Dance2 - Send a mail to [email protected]

Alla ni andra, det kommer fullständig info om festen inom kort! Det kan hända både det ena och det andra, självklart åt det positiva hållet!

Old Post Oct-14-2003 17:44  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
x-dream
Kurai is my slave!

Registered: Nov 2000

quote:
Originally posted by reveal
Niklas Hardning, nån som hört nåt av honom? Ska lira i Lund den 13 december, kunde vara kul att höra folks åsikter

Han gör mycket bra set imo han brukar vara på forumet oxå...Förr gick han under namnet Kenxo..Han är från Danmark...Han brukade lira på Basicbeats.net ibland oxå...

Old Post Oct-15-2003 07:33  Sweden
Click Here to See the Profile for x-dream Click here to Send x-dream a Private Message Add x-dream to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix

Registered: May 2001

quote:
Originally posted by x-dream
Han gör mycket bra set imo han brukar vara på forumet oxå...Förr gick han under namnet Kenxo..Han är från Danmark...Han brukade lira på Basicbeats.net ibland oxå...

aha, trevligt

Old Post Oct-15-2003 10:06 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Johan (DJ Irish)
dj bum

Registered: Aug 2000

quote:
Originally posted by reveal

Jomen, en ung talang på bara 18 år (eller är det 19 nu?). Spelade innan mig och Nyman på Club Gorgeous och fick sedan ett headlining gig på samma ställe.

Han var även hemma hos mig förra månaden för att spela med mig och Nyman på DI Radio faktiskt. Hursomhelst, ni kan höra honom regelbundet på www.tranceairwaves.com.

Kan lätt rekomendera grabben om ni gillar melodisk trance.

http://www.di.fm

Old Post Oct-15-2003 13:06 
Click Here to See the Profile for Johan (DJ Irish) Click here to Send Johan (DJ Irish) a Private Message Visit Johan (DJ Irish)'s homepage! Add Johan (DJ Irish) to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > The Obsession@Helsingborg 2003-11-22
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackStella Getz - Dr. Love (Hard Love Dub Mix) [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackRon Hagen & Pascal M - "On Stream" [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 19:58.

Forum Rules: