Ik heb zelf net een uurtje sensation via 538 geluisterd, en het was precies roog zoals ik verwacht had... bagger dus, inderdaad loungen op de grasmat
Hij liet z'n plaat in het begin ook 30x overslaan ofzo.
Ik vond de sesation intro die 4min duurde nog beter ;p
Naja ik hoor de rest van de livemixen morgen/overmorgen wel
Jul-07-2001 21:03
ampburner
progressive trancEaddict
Registered: Oct 2000
Location: Holland
Ik zit het nu live te kijken op TMF... lichtshow ziet er zeker wel gaaf uit...maar nu komt Jean ...nuff said.
Wat ik me afvraag....gaan er nog mensen ( TA's ) Marco V opnemen?(op video)
Jul-07-2001 22:06
Dj Lex
Respect the Lex
Registered: Apr 2001
Location: Spijkenisse, Holland
quote:
Originally posted by ampburner Ik zit het nu live te kijken op TMF... lichtshow ziet er zeker wel gaaf uit...maar nu komt Jean ...nuff said.
Wat ik me afvraag....gaan er nog mensen ( TA's ) Marco V opnemen?(op video)
Ik denk dat ik om 1 uur de band aan ga zetten en hem gewoon 4 uur door laat lopern.
___________________
Jul-07-2001 22:08
ampburner
progressive trancEaddict
Registered: Oct 2000
Location: Holland
cool
kut dat nu net me videorecorder stuk is
Jul-07-2001 22:15
Henkie_henk
Almighty Trance Addict
Registered: Jan 2001
Location: Viva Hollanda
hey lexie was je der weer
haha ik zie springnichten op tmf lollll...
je zou trouwes wel opvalle als je in zwart zou gaan!!
Hey trouwes.. nieuwe van public domain al gehoord the puritan.. das best godse hard lol.. echt niet de top40 fake nerd trance!
best wel hardcore kenmerke in!! cool!
Over public domain was om de thread een beetje stijl te geven..