Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Technostate Holloween Holocaust 30 Oktober!!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Registered: Jan 2002
Technostate Holloween Holocaust 30 Oktober!!

Tjena boys and girls...

Vi kommer köra en Halloween fest.

OBS detta är TORSDAGEN den 30 Oktober, så ni kan gå på Fokused festen också.

LIVE:
- Logic Bomb
- Knaprika
DJ:s
- Abi Lönnberg
- Core
- Hulk

Dresscode: Halloween

Vart? Källaren Diana.
Tid? 22.00-03.00
Pris? 100kr
Ålder? 18år

http://technostate.ravekommissionen.com/

http://www.mandarin.nu

http://www.saturnreturn.nu

Se till och kom ditt, då vi väntar mycket folk.
Vi har haft ett snitt på ca: 300 pers varje Torsdag.

Kom gärna med fler tips på Techno, Psy-trance Dj:s ni vill höra och se.

Än så länga är det inte aktuellt att köra en Trance kväll, men jag tjatar på dom andra om detta. Så jag hoppas att detta kommer ske.
Kom gärna också med SVENSKA Trance namn, då modell kända, typ Airbase, har inte riktigt koll, gärna med kontakt info a hemsida eller mail adress.

Mindshoter: Har du kvar mitt mobil nummer??
Messa mig vi kanske vill ha lite eld på gatan.

/Emil

Last edited by Xplorer76 on Oct-21-2003 at 09:49

Old Post Oct-21-2003 07:35  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

Registered: Nov 2000

Halloween har för mig och mina kära eldkamrater varit fullbokad sen länge...från och med två dagar före t.om Måste vara ute i god tid...annars hade jag inte bangat!

Lite svenska DJs kan jag tipsa om!

Endre
Envio
Airbase
Andreas
Rob Angel
DJ Irish

Får se hur det går det där..ni krockar med a Twisted Halloween fast å andra sidan är det många som vill festa denna kväll...

Old Post Oct-21-2003 09:44 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Wink

Krockar gör vi inte då vi kör på Torsdagen... är du upptagen då??
Sen så har vi ju alla Psytrance människor som inte går på Fokused

Old Post Oct-21-2003 09:48  Sweden
Click Here to See the Profile for Xplorer76 Click here to Send Xplorer76 a Private Message Add Xplorer76 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
mindshooter
Neverchanging avatar

quote:
Originally posted by Xplorer76
Krockar gör vi inte då vi kör på Torsdagen... är du upptagen då??
Sen så har vi ju alla Psytrance människor som inte går på Fokused

aha bra
Jo jag är upptagen onsdag, torsdag och fredag....

mitt nummer är iaf 070-2600994 om du behöver eld nån annan gång!

Logic bomb vore faktiskt kul o se...borde finnas andra här som tycker det?

Old Post Oct-21-2003 10:17 
Click Here to See the Profile for mindshooter Click here to Send mindshooter a Private Message Add mindshooter to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

jo, vore kul och veta vilka av er som har varit där?
Kan va bra och få lite feedback.

Vad kan vi ändra på??
Vad kan vi göra bättre??
Vad saknas??
o.s.v

/Emil

Old Post Oct-21-2003 12:04  Sweden
mindshooter
Neverchanging avatar

Jag var bara där första gången och gick efter halva kvällen när det vart på TOK för varmt och alldeles för mycket folk på sådan liten yta... folk dansade typ hela vägen ut till ingången... Men det där sa jag förut och du pratade om att det har satts in flera fläktar och så? Kanske är bättre nu då...men jag återkommer nog när det finns en lokal med mer plats, jag vet hur svårt det är att fixa men jag kan tänka mig att många tänker så

tack för mig!

Old Post Oct-21-2003 13:24 
Gaby
DanceAddictPartyQueen

Registered: Aug 2001

Jag har bara hört bra grejer om festen utom att det var så varmt. Själv går man upp 06:00 så jag har inte kunnat komma dit.

Old Post Oct-21-2003 13:45  Sweden
Click Here to See the Profile for Gaby Click here to Send Gaby a Private Message Add Gaby to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

Som sagt så vet vi om värmen, vi har nu ett par fläktar men vet inte om det blir någon stor skillnad... det går helt enkelt inte att få ner temperaturen, då krävs det fet AC och det går inta att fixa pga k märknig och annat. (typ att det kostar mycket)
Fixar vi fler/större fläktar drar vi bara runt värmen så det blir ingen heller bra... (säger dom som vet)

Tycker dock att värmen inte har varit ett sånt stort problem efter första festen, det är kallare ute nu. Sen så är det väl mysigt med lite värme nu när vintern kommer.

Större lokal letar vi efter och vi vill också kunna köra Lördagar i stället. Nån som vet nåt om en ledigt ställe.
Stället måste kunna ta 500 pers och ha spriträttigheter och inte ligga utanför tullarna.... lätt som en plätt

Har ni frågor om festen så hojta till...
Hoppas att så många som möjligt kan komma den 30.
Vi också ha fler namn på DJ:s

/Emil

Old Post Oct-21-2003 14:30  Sweden
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™

Registered: Apr 2001

Går det inte att fixa mer tryck i pipan i det luftsystem som redan är befintligt ?
Är det ett krav att ha sprit rättigheter på ett sånt ställe från er sida ? Varför de ?

Old Post Oct-21-2003 14:43  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

antagligen för att det ska gå runt ekonomiskt..
berns lokaler ere väl inge fel på , fast de kostar väl en del förmodar jag

Old Post Oct-21-2003 18:13  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Går det inte att fixa mer tryck i pipan i det luftsystem som redan är befintligt ?
Är det ett krav att ha sprit rättigheter på ett sånt ställe från er sida ? Varför de ?

Det luftsystem som finns idag går på hög varv... allt i lkalen är ganska gammla grejer då huset i sig är från typ 1700 talet.

Jo vi vill kunna sälja sprit, vi tjänar inga pengar på det men det drar folk helt enkelt.
När vi körde Grottan på Söder fixade vi egen bar och det säljs mycket öl/cider...
Det va den största nackdelen med Docklands att dom inte sålde öl/cider.
Har många kompisar som gärna går på sådanahär fester men dom vill kröka helt enkelt... Alla är inte som oss som lyssnar på techno/trance hela tiden. Utan tycker att det är helt ok att någon gång ibland supa sig full och stammpa lite.

Old Post Oct-22-2003 07:22  Sweden
Xplorer76
Supreme tranceaddict

quote:
Originally posted by staz
antagligen för att det ska gå runt ekonomiskt..
berns lokaler ere väl inge fel på , fast de kostar väl en del förmodar jag

Helst vill vi inte betala något alls för lokalen. (moment 22)
Ju dyrare lokalen är desto sämre line up eller högre entre.

Jo, Berns vore coolt.... PsyTrance till kristallkronorna lossnar....

Old Post Oct-22-2003 07:30  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Technostate Holloween Holocaust 30 Oktober!!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackFunk D'Void - Diabla (Funk D'Void's Heavenly Mix) [2002] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackHeller & Farley - "The Rising Sun" (Bedrock Remix) [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 21:53.

Forum Rules: