Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw Evenement UDC in Kuip
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000
Nieuw Evenement UDC in Kuip

UDC krijgt nieuw event

Organisator UDC gaat een gloednieuw evenement organiseren in de Kuip te Rotterdam.
Het evenement, waarover de organisatie nog niets kwijt wil, zal megagroot aangepakt worden.
Het spektakel zal eind juni volgend jaar plaatsvinden.

Check deze website regelmatig voor het laatse nieuws....

Staat op nieuwe udc site.

Ben benieuwd wat voor evenement het wordt. Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als het regent

Old Post Oct-31-2003 13:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001
Re: Nieuw Evenement UDC in Kuip

quote:
Originally posted by basvh
UDC krijgt nieuw event

Organisator UDC gaat een gloednieuw evenement organiseren in de Kuip te Rotterdam.
Het evenement, waarover de organisatie nog niets kwijt wil, zal megagroot aangepakt worden.
Het spektakel zal eind juni volgend jaar plaatsvinden.

Check deze website regelmatig voor het laatse nieuws....

Staat op nieuwe udc site.

Ben benieuwd wat voor evenement het wordt. Ben ook wel benieuwd wat ze gaan doen als het regent

Heel erg apart, maar ik ben benieuwd, lijkt me SUPER kicken!! De Kuip is namelijk echt vet.
Wat ik alleen niet snap, is dat in eind juni 2004 OOK Impulz Outdoor is!!!! Dat zag ik namelijk op de laatste impulz flyer.

Ik denk dat het in de Kuip dan de vorm krijgt van een soort concert. Wat moet je daar anders doen, zonder een dak waar je licht etc aan kan hangen??

Greetz,
SnuggLe

Old Post Oct-31-2003 14:17 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

Re: Re: Nieuw Evenement UDC in Kuip

quote:
Originally posted by SnuggLe
Heel erg apart, maar ik ben benieuwd, lijkt me SUPER kicken!! De Kuip is namelijk echt vet.
Wat ik alleen niet snap, is dat in eind juni 2004 OOK Impulz Outdoor is!!!! Dat zag ik namelijk op de laatste impulz flyer.

Ik denk dat het in de Kuip dan de vorm krijgt van een soort concert. Wat moet je daar anders doen, zonder een dak waar je licht etc aan kan hangen??

Greetz,
SnuggLe

jah klopt impulz outdoor is geloof ik 26 juni.

Maar ben ook echt benieuwd hoe ze alles gaan opbouwen en wie er komen draaien. Ik zie carl cox daar wel staan. Ze zullen i.i.g erg moeten uitpakken qua line up.

Old Post Oct-31-2003 14:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

denk dat ze zoiets als sensation willen nabootsen

.

Old Post Oct-31-2003 18:01  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
total woot
WooT

Registered: Apr 2002

Feestje in Rotjeknor?

ben benieuwd...

Old Post Nov-01-2003 08:58  Netherlands
Click Here to See the Profile for total woot Click here to Send total woot a Private Message Add total woot to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

Lijkt me wel een gaaf plan! Als ze dan ook gratis kaartjes uit delen

Old Post Nov-01-2003 09:10 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SnuggLe
drs. Betweter

Registered: Mar 2001

Jammer dat mensen het meteen hebben over gratis kaarten enzo....

Ook vind ik dat er weinig mensen in deze thread reageren btw, dit is toch best gaaf nieuws, het is weer wat nieuws wat gedaan wordt. Zoveel horen we niet van UDC de laatste tijd.

Ik ben heel erg benieuwd !!

Old Post Nov-01-2003 19:42 
Click Here to See the Profile for SnuggLe Click here to Send SnuggLe a Private Message Add SnuggLe to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Freezel
LOST

Registered: Dec 2001

Ik ben benieuwd naar de line-up! Belooft veel als ze het megagroot gaan aanpakken

In Galgenwaard hadden ze zoiets vergelijkbaars in 199... een feest in het stadion met verschillende tenten op het veld. Het regende toen de hele dag...

Old Post Nov-01-2003 19:55  Netherlands
Click Here to See the Profile for Freezel Click here to Send Freezel a Private Message Add Freezel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh

quote:
Originally posted by Asperge
Lijkt me wel een gaaf plan! Als ze dan ook gratis kaartjes uit delen

met die gratis kaartjes stoppen ze. Althans niet meer op de grote schaal wat ze eerst deden. Althans dat is hun officiele verklaring.

quote:
Zoveel horen we niet van UDC de laatste tijd.

Opzich hoor je nooit zoveel van UDC. Als je dat vergelijkt met idt dan vind ik udc echt een no nonsens organisator. Geen mooie praatjes. Gewoon feestjes organiseren met vette djs.

quote:
In Galgenwaard hadden ze zoiets vergelijkbaars in 199... een feest in het stadion met verschillende tenten op het veld. Het regende toen de hele dag...

Ik denk dat dat in de kuip overdag is. S nachts zou wel vetst zijn. 4 dikke full colour lazers op de lichtmasten Maar jah het weer blijft toch altijd afwachten. Tis onmogelijk om een zeiltje erover heen te spannen. En uurtje in de regen staan trek ik nog wel. Maar de hele nacht/dag?!!??

Old Post Nov-01-2003 20:09  Netherlands
arj1o1
.

Registered: Sep 2001

quote:
Originally posted by FunkySimon
ja daar heb je op zich wel gelijk in, maar ik vind dat ze nu wel erg ID&T aan het nadoen zijn..

Kijk naar die nieuwe website van ze, is precies hetzelfde als die van ID&T met nieuwsfeitjes en shit..(trage site btw)

En dan gaan ze nu ook nog is een stadion evenement doen ala Sensation en Tiesto in Concert..

Dus op dit moment vind ik het niet erg origineel of vernieuwend wat ze doen, maar het blijft een feit dat ze leuke feestjes neerzetten.

vind de nieuwe site beter dan d eoude veel overzichtelijker en in 1 sec geladen bij mij

.

Old Post Nov-02-2003 11:05  Netherlands
Click Here to See the Profile for arj1o1 Click here to Send arj1o1 a Private Message Add arj1o1 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

een feest in de kuip... kunnen wel aardig wat mensen in maar de arena lijkt me geschikter, die is er net als de gelredome voor gebouwd om als concertzaal dienst te doen, de kuip niet. maar ja wie weet maken ze er wel iets heel vets van ze hebben geld genoeg sinds dance valley weer goed loopt.

Old Post Nov-02-2003 11:54  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Jimmy
Supreme tranceaddict

Registered: Oct 2003
Gaaf man, nog een megafeest! En deze is in de Kuip, fantastisch stadion, ik ben erg benieuwd.

Old Post Nov-02-2003 12:06 
Click Here to See the Profile for Jimmy Click here to Send Jimmy a Private Message Add Jimmy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Nieuw Evenement UDC in Kuip
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackID PLZ this unknown nice trance track [2007] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackAR52 - "Timegate" [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 15:58.

Forum Rules: