|
| quote: | Originally posted by sipowitz
GRRRRrrrrr! Äter man mycket kruska (läs gröt) så behöver man inga såna där fjollgrejor som droger :-)
Här försöker man ställa en allmänbildande fråga men får bara fingret tillbaka... ajaj vad ska man säga
;-) |
Hey, sorry.. men var lite skoj o passade så bra.
Tänkte upprätta mig själv, men det var inte lätt att hitta nån bra site med stjärntecken, mest massa skit om horroskop o sånt bjäfs..
___________________
Yesterday is history, today is a gift, tomorrow is mystery
|