Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tranceaddict.com
Pages (4): [1] 2 3 4 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Miss Proximus
titelloos

Registered: Mar 2001
Love Tranceaddict.com

Jaja...we weten het nu allemaal wel....bijna iedereen heeft het gehad met het Holland Forum...en for some reason is er op de andere forums ook geen ruk te beleven (vakantie josta? o ja..dat kan het zijn)...

Ik wil hiermee een voorbeeld stellen, en daarmee een nieuwe hoek inslaan (ikzelf dan)...want ik heb er geen zin meer in zo, en ik vind het ontzettend jammer dat de sfeer zo drukkend is geworden...

Damn..ik kan het niet verwoorden....maar jah..wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik van nu af aan, gewoon net als vroeger, wer leuke en gezellige posts ga plaatsen...en ik hoop dat iedereen dat doet, en dat niet iedereen op IRC blijft hangen, want er wordt te weinig gepost!

Dus..we vieren een feestje, met z'n allen...ik neem wel wat lekkers mee (oei!) en wie neemt verder iets mee?

TA rules..en dat moet zo blijven Wie maakt de Hollandse Babe-thread? ALTIJD LACHE!!

Old Post Jul-12-2001 15:25  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Nou dan neem ik een grote bak snoepjes mee waar iedereen uit kan pakken wat ie wil

(ikzelf wil graag die blauwe driehoekjes hehehe)

Old Post Jul-12-2001 15:29  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Nastra Azzurro
M. Sanderson aka the Azur

Registered: Jan 2001

Ill bring (C2H3X)uhmmm...vinyl

TEGGGGKNOW

Old Post Jul-12-2001 15:34  Croatia
Click Here to See the Profile for Nastra Azzurro Click here to Send Nastra Azzurro a Private Message Add Nastra Azzurro to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Glaniskanis
Vadsig Modale Snollen INC

Re: Tranceaddict.com

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Jaja...we weten het nu allemaal wel....bijna iedereen heeft het gehad met het Holland Forum...en for some reason is er op de andere forums ook geen ruk te beleven (vakantie josta? o ja..dat kan het zijn)...

Ik wil hiermee een voorbeeld stellen, en daarmee een nieuwe hoek inslaan (ikzelf dan)...want ik heb er geen zin meer in zo, en ik vind het ontzettend jammer dat de sfeer zo drukkend is geworden...

Damn..ik kan het niet verwoorden....maar jah..wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik van nu af aan, gewoon net als vroeger, wer leuke en gezellige posts ga plaatsen...en ik hoop dat iedereen dat doet, en dat niet iedereen op IRC blijft hangen, want er wordt te weinig gepost!

Dus..we vieren een feestje, met z'n allen...ik neem wel wat lekkers mee (oei!) en wie neemt verder iets mee?

TA rules..en dat moet zo blijven Wie maakt de Hollandse Babe-thread? ALTIJD LACHE!!

EINDELIJK!!!!!!!!
Iemand die verstandig(er) word
Welkom bij de club (Akira, Remy, Tango, MetZz, en nog een aantal meer (sorry als jullie niet genoemd zijn ))
Het is alleen zo jammer dat je er nu pas 8er komt (jij niet alleen want ik denk dat veel meer mensen tot inkering komen nu
Dat is wel een beetje te laat maar beter laat dan nooit vind ik altijd.
Ik hoop dat iedereen het een beetje met onderstaande eens is zo niet dan zou ik dat zeer jammer en ik denk zelfs kinder8ig vinden.

Had je dit maar gedaan voordat er dit gebeurde:
Lex zowat weggepest (Lex ik hoop dat je nog meer posts als eerst maakt kerel)
Donna en RV weg (ik hoop dat jullie niet wegblijven)
Overal rotzooi/gezeik (closen die shit en kunnen threads btw niet gedelete worden??? doe dat dan ook bij sommige)

Ik hoop echt dat iedereen het hier mee eens is en laat het gezeik op elkaar vanaf nu maar weer 8erwege
Meningsverschil kan zijn maar vecht dat dan prive uit ofzo en verpest niet een goed forum/IRC-kanaal ermee
Dank voor de aand8

Greetz,
Glaniskanis

Old Post Jul-12-2001 15:38 
Click Here to See the Profile for Glaniskanis Click here to Send Glaniskanis a Private Message Add Glaniskanis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Ik ben het helemaal met je eens MISS P.
Er wordt te snel te op sommige dingen gereageert. En daar wordt maar over doorgezeken.

Dus vanaf nu gewoon meer over muziek lullen. En niet te veel over onzinnige dingen.

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Jul-12-2001 15:39  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

En Glanis heeft gesproken Bedankt guys....ik hoop dat dit t mooie begin van een nieuwe start is PROOST!

Old Post Jul-12-2001 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Miss Proximus Click here to Send Miss Proximus a Private Message Visit Miss Proximus's homepage! Add Miss Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.
Re: Re: Tranceaddict.com

quote:
Originally posted by Glaniskanis

EINDELIJK!!!!!!!!
Iemand die verstandig(er) word
Welkom bij de club (Akira, Remy, Tango, MetZz, en nog een aantal meer (sorry als jullie niet genoemd zijn ))
Het is alleen zo jammer dat je er nu pas 8er komt (jij niet alleen want ik denk dat veel meer mensen tot inkering komen nu
Dat is wel een beetje te laat maar beter laat dan nooit vind ik altijd.
Ik hoop dat iedereen het een beetje met onderstaande eens is zo niet dan zou ik dat zeer jammer en ik denk zelfs kinder8ig vinden.

Overal rotzooi/gezeik (closen die shit en kunnen threads btw niet gedelete worden??? doe dat dan ook bij sommige)

Ik hoop echt dat iedereen het hier mee eens is en laat het gezeik op elkaar vanaf nu maar weer 8erwege
Meningsverschil kan zijn maar vecht dat dan prive uit ofzo en verpest niet een goed forum/IRC-kanaal ermee
Dank voor de aand8

Greetz,
Glaniskanis

Mooi gezegd. En misschien gaat nu iedereen een beetje nadenken.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Jul-12-2001 15:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Dj Alpha
Supreme tranceaddict

Registered: Jun 2001

Ik had het zelf niet beter kunnen zeggen..

Old Post Jul-12-2001 15:44  Netherlands
Click Here to See the Profile for Dj Alpha Click here to Send Dj Alpha a Private Message Add Dj Alpha to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Miss Proximus
titelloos

Tranceaddict.com

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Op verzoek even een reactie (betekent dit dat ik verantwoordelijk word gehouden btw?)...

Lex is niet weg hoor...ik denk dat hij alleen heeft ontdekt hoe mooi het buiten is in de zomer Go Lex! Dat vind ik natuurlijk erg goed, want altijd achter de pc is toch ook niet alles? Maar jah, ik hoop dat we Lex niet écht weggepest hebben, want hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

dusse..LEX..KOM TERUG! maar vergeet niet af en toe de bloemetjes buiten te zetten vent

en over donna en rv..natuurlijk is het zonde als mensen om een "virtueel meningsverschil" weggaan, want dit is natuurlijk en topsite, en we hebben alle mensen nodig die verstand van zaken hebben, maar ja..er zijn teveel dingen over en wer gegaan..dus ik kan hier nu niet iets over zeggen zonder dat ik bang bn dat ik weer iets fout zeg..ik weet het ook allemaal niet meer

Old Post Jul-12-2001 16:14  Netherlands
-=WVG=-
Alsofhetnikskost.NL

Re: Tranceaddict.com

quote:
Damn..ik kan het niet verwoorden....maar jah..wat ik eigenlijk wil zeggen is dat ik van nu af aan, gewoon net als vroeger, wer leuke en gezellige posts ga plaatsen...

Hm jah, lijkt me een goeie oplossing...

Leuke, gezellige posts, daar ben ik nou ns goed in joh...
Ik zal er vanaf nu weer mee beginnen (was ik er ooit mee gestopt?) :

[-=WvG=- leuke gezellige post mode on]

Ja Ja Ja Leve de Lol,
Zingen we met z'n alleeen...
Tot diep in de nacht,
Blijven we daar nog lekker lallen...
Ja Ja Ja We vie-he-ren feest,
Daar in dat Spaanse cafee-hee,
En nemen dan ook...
Onze sombrero mee-hee !!

Tot zover dit schitterende lied dat ik zovaak hoorde als FCDB weer een doelpunt scoorde... Het sleept me altijd door moeilijke tijden en ik gebruik het nu dan maar om even een leuke, gezellige post te plaatsen en het Holland forum door deze moeilijke tijd heen te slepen...

[-=WvG=- leuke gezellige post mode off]

Zo, nou is het weer mooi geweest met de leuke, gezellige posts

Ik ga ns ff het Sports-forum checken...(deze jongen is moderator daar, goe he? )

Old Post Jul-12-2001 16:23 
Click Here to See the Profile for -=WVG=- Click here to Send -=WVG=- a Private Message Visit -=WVG=-'s homepage! Add -=WVG=- to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

Love Re: Tranceaddict.com

quote:

Lex is niet weg hoor...ik denk dat hij alleen heeft ontdekt hoe mooi het buiten is in de zomer Go Lex! Dat vind ik natuurlijk erg goed, want altijd achter de pc is toch ook niet alles? Maar jah, ik hoop dat we Lex niet écht weggepest hebben, want hoe meer zielen hoe meer vreugd toch?

dusse..LEX..KOM TERUG! maar vergeet niet af en toe de bloemetjes buiten te zetten vent

hehe, hijs aan het genieten van de Nederlandse regen zeker........

ik doe zeker mee met de verzoeningsmissie van Miss P. het forum gaat anders naar de klote en dat willen we allemaal niet hebben dacht ik zo.....

Old Post Jul-12-2001 16:23 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Donna
Elitist

Registered: Dec 2000

quote:
en over donna en rv..natuurlijk is het zonde als mensen om een "virtueel meningsverschil" weggaan, want dit is natuurlijk en topsite, en we hebben alle mensen nodig die verstand van zaken hebben, maar ja..er zijn teveel dingen over en wer gegaan..dus ik kan hier nu niet iets over zeggen zonder dat ik bang bn dat ik weer iets fout zeg..ik weet het ook allemaal niet meer

euhm volgens mij was ik bezig t 1 en ander met jou uit te praten op irc......ging alleen niet echt enzo.......verder zeg ook ik maar nix meer

Old Post Jul-12-2001 16:52  Netherlands
Click Here to See the Profile for Donna Click here to Send Donna a Private Message Visit Donna's homepage! Add Donna to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Tranceaddict.com
Post New Thread    Post A Reply

Pages (4): [1] 2 3 4 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackTune played by Jonas Steur in Spec Radio (26/12/05) [2005] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackYellow Screen - "Out Of Time" [2002]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:43.

Forum Rules: