|
Revolutions, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Been there, seen it, loved it!
=) jag får en känsla av att det är en hel del där ute som ej håller med mig om att den var ruggigt bra, men ja bara gillar den stilen de har på alla tre filmerna (jaja ok, jag kan hålla med om att den första fortfarande är den bästa :P )
Sen tycker jag det är synd på de kritiker som dissar en film på grund av dess slut, dess början, eller vilken specifik den som helst i en film, det är helheten som spelar roll, och i helheten så är Matrix-trilogin ruggigt skön.
och förresten, om ni nån gång skall se en film bara på grund av dess extremt coola specialeffekter, så är för tillfället den här "The One" (pun intended)
|