Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Revolutions, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Pages (2): [1] 2 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
U121
So old now.



Registered: Nov 2002
Location: Sweden
Revolutions, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!

Been there, seen it, loved it!

=) jag får en känsla av att det är en hel del där ute som ej håller med mig om att den var ruggigt bra, men ja bara gillar den stilen de har på alla tre filmerna (jaja ok, jag kan hålla med om att den första fortfarande är den bästa :P )
Sen tycker jag det är synd på de kritiker som dissar en film på grund av dess slut, dess början, eller vilken specifik den som helst i en film, det är helheten som spelar roll, och i helheten så är Matrix-trilogin ruggigt skön.

och förresten, om ni nån gång skall se en film bara på grund av dess extremt coola specialeffekter, så är för tillfället den här "The One" (pun intended)

Old Post Nov-05-2003 21:30  Sweden
Click Here to See the Profile for U121 Click here to Send U121 a Private Message Visit U121's homepage! Add U121 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
reveal
always in the mix



Registered: May 2001
Location: Sweden

Jag har sett ettan på DVD. Inget mer.


___________________
man with no sig

Old Post Nov-05-2003 22:05 
Click Here to See the Profile for reveal Click here to Send reveal a Private Message Add reveal to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
P4z!
see you in another life



Registered: Jun 2001
Location: Station 3

Såg den idag, helt underbart bra! Lätt att jag ska köpa boxen sen när den kommer ut

Old Post Nov-06-2003 00:18  Sweden
Click Here to See the Profile for P4z! Click here to Send P4z! a Private Message Visit P4z!'s homepage! Add P4z! to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Proximus
Supreme tranceaddict



Registered: Jul 2001
Location: Stockholm

skämtar ni??? ewwwwwwwwww säger jag bara.. fyfan va ruttet. den här stank.

alltså riktig jävla piggy bank projekt av wachowski bröderna, hoppas de tjänat bra på det här och gör något bra igen, jag gav min tålamod åt förra men den här var rent utsagt en skämt. jag gilla inte den alls.

och årets sämsta slut hade den här.

Old Post Nov-06-2003 00:43  Sweden
Click Here to See the Profile for Proximus Click here to Send Proximus a Private Message Add Proximus to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
NooN
[Kevin Rust]



Registered: Jul 2003
Location: Dit ingen vill, Sweden

Blärg.
Reloaded sög. Revolutions sög.
Min respekt för Wachowski-bröderna är som bortblåst.

Old Post Nov-06-2003 10:09  Sweden
Click Here to See the Profile for NooN Click here to Send NooN a Private Message Visit NooN's homepage! Add NooN to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
U121
So old now.



Registered: Nov 2002
Location: Sweden

quote:
Originally posted by P4z!
Lätt att jag ska köpa boxen sen när den kommer ut


heh, de glömde ja säga =)

Old Post Nov-06-2003 11:03  Sweden
Click Here to See the Profile for U121 Click here to Send U121 a Private Message Visit U121's homepage! Add U121 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
St_Andrew
I <3 NYC



Registered: May 2003
Location: Stockholm, Sweden

öhhh hur kan man säga att den sög?!

tycker den var ruskigt bra, inte i klass med matrix ett men det är ju inte heller så lätt att komma upp i. tycker för övrigt att man inte ska gämföra heller...

bara specialeffekterna var fan lungt värda 90 spänn

lite tråkigt slut dock... känns som om dom kommer göra en till film...

Old Post Nov-06-2003 16:00  Europe
Click Here to See the Profile for St_Andrew Click here to Send St_Andrew a Private Message Visit St_Andrew's homepage! Add St_Andrew to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

kom precis hem från biografen.. tyckte den va hel bra.. slutet kunde la kanske ha varit bättre dock..

men effekterna va ju grymma... filmerna e ju ett måste att ha sen

Old Post Nov-06-2003 16:56  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
SteveTranz4ever
trancEaddict 4ever™



Registered: Apr 2001
Location: La La Land

Fan jag ska nog inte läsa denna tråden mer... kommer fram mer och mer detaljer

Hade tänkt att en lördag snart se 1an och 2an i ett svep (har inte sett tvåan än) för att sen direkt efter dra på BIO å se 3an...

Polarn har feting suround ljudet hemma + feting projektor


Om det nu skulle kunna bli en 4a vilket inte jag tror men iaf. så vet jag genom en interviu jag läste med hon som lirar Trinity att hon inte kommer ställa upp på nåt liknande igen... hon har ju unge å grejjer nu också.


___________________
www.Steveheden.se

Old Post Nov-06-2003 17:03  Sweden
Click Here to See the Profile for SteveTranz4ever Click here to Send SteveTranz4ever a Private Message Visit SteveTranz4ever's homepage! Add SteveTranz4ever to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dbl
Whitesun



Registered: Dec 2001
Location: Gothenburg/sweden

:::::::::::TYP SPOILER SÅ LÄS INTE:::::::::::::::::::: [markera för att läsa´)




quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Om det nu skulle kunna bli en 4a vilket inte jag tror men iaf. så vet jag genom en interviu jag läste med hon som lirar Trinity att hon inte kommer ställa upp på nåt liknande igen... hon har ju unge å grejjer nu också.


hehehehehe.. konstigt






:::::::::::::::::::SLUT PÅ TYP SPOILER:::::::::::::::::::::

Old Post Nov-06-2003 17:43  Sweden
Click Here to See the Profile for dbl Click here to Send dbl a Private Message Visit dbl's homepage! Add dbl to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
ScuL
Hardtechno maniac



Registered: Mar 2002
Location: Hampshire, UK

jag såg den på onsdag kl 18.30
tyckte att helheten är bra precis som du xolox, men daremot går historien i en helt annorlunda direktion..
iaf jag tyckte inte att filmen sög men slutet var helt oförväntat.
effekterna och hela atmosferen var väldigt bra, asså jag är nöjd med trilogien. ska säkert skaffa 3-dvdboxen när det är ute.


___________________
GHF Community - for all your EDM needs!

Old Post Nov-06-2003 23:52  United Kingdom
Click Here to See the Profile for ScuL Click here to Send ScuL a Private Message Visit ScuL's homepage! Add ScuL to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
tjockis
tranceaddict



Registered: Nov 2001
Location: stockholm

hehe. jag såg matrix reloaded igår bara för att hålla mig lite uppdaterad innan det är dags att se revolutions...

men jag funderar fan på att skita i å se den. jag kommer nog få en bättre upplevelse av att folk säger att den är bra än att se ännu en förbannad uppföljare på stålmannen möter onda mannen i mr.gadget

första gången jag såg den var jag så flummig att jag bara kollade på (och gapade inför) effekterna utan att fatta vad den handlade om. igår såg jag den igen å önskade att jag inte fattade vad den handlade om.

MEN......
att få se trinity ge å få spö i lackkläder är fan värt alla pengar i världen. oavsett handling.
å effekterna ska man inte snacka om.
hujedamej vad snygg den är.
så det är klart jag måste se 3an...

fråga bara... är handlingen bättre eller sämre än i 2an?


___________________
bring the power back to the streets, where the people live
http://teknique.se

Old Post Nov-07-2003 13:02  Sweden
Click Here to See the Profile for tjockis Click here to Send tjockis a Private Message Visit tjockis's homepage! Add tjockis to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > Revolutions, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (2): [1] 2 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackid this wicked tune pls [2006] [2]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDJ Gio MC-505 - Superstar Heroes (Davide Bomben Remix) [2004]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 05:47.

Forum Rules:
You may not post new threads
You may not post replies
You may not edit your posts
HTML code is ON
vB code is ON
[IMG] code is ON
 
Search this Thread:

 
Contact Us - return to tranceaddict

Powered by: Trance Music & vBulletin Forums
Copyright ©2000-2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Privacy Statement / DMCA
Support TA!