Vers van der pers:
Ja, het is weer zover: de jaarlijkse earth dj talent competition is er weer! Zet jouw opbouwset voor een earth avond op cd, en stuur hem naar het volgende adres:
earth
Postbus 15765
1001 NG Amsterdam
En dit graag voor 20 december a.s.
De gelukkige winnaar verzorgt de opbouwset in de Melkweg op de earth van 13 februari 2004!
De winnaar van 2002 draait nog steeds zeer regelmatig op earth (is resident geworden zelfs)
Als je harder dan 140 draait denk niet dat je dan ver komt trouwens..
Nov-28-2003 18:04
Opti
tranceaddict in jail
Registered: Mar 2001
Nov-28-2003 18:39
magrec
Kleinenberg addict
Mjah maar je moet echt een opbouwende set insturen die echt niet te hard gaat maar het moet ook weer niet te moeilijk worden de winnaar van dit jaar had een best wel aparte demo opgestuurd.
Nov-28-2003 18:47
iLLicit
Supreme tranceaddict
Registered: Jan 2002
Zo, das beter, meedoen!
Verleden jaar ook meegedaan alleen had ik toen nog niet helemaal door dat het om een OPBOUW-set ging. Dus meteen de beuk erin...
Maar goed, dit jaar een nieuwe kans dus, zal ik wat rustiger beginnen.
Niet dat ik mensen wil ontmoedigen, maar mocht je winnen, moet je wel een heel jaar opbouwende sets neerzetten iedere week. Als dat normaal niet je favoriete bezigheid is zou ik er toch nog ff over na denken.
Ik vind mezelf nog niet goed genoeg om aan contests mee te doen, dus ik sla nog ff over
Dec-02-2003 16:05
Bouma-Bros
Global Clubbing
Registered: Apr 2001
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Niet dat ik mensen wil ontmoedigen, maar mocht je winnen, moet je wel een heel jaar opbouwende sets neerzetten iedere week. Als dat normaal niet je favoriete bezigheid is zou ik er toch nog ff over na denken.
Ik vind mezelf nog niet goed genoeg om aan contests mee te doen, dus ik sla nog ff over
Inderdaad. En het heeft al helemaal geen zin om een Trance/Hard-Trance/Hardstyle set in te sturen.
Zelfs een Progressive set is volgens mij niet wat ze zoeken. Meer iets in de richting van opbouwende Breaks, House, Tech-House....
Dec-02-2003 16:10
magrec
Kleinenberg addict
quote:
Originally posted by Ding Chavez
Dat is niet waar, je mag in iedergeval 1x een opbouwende set doen volgend jaar maar of je daarna vaker mag komen is de vraag winnaar van 2003 heeft maar 1x gedraait op earth en earth is maar 1x in de maan dus ook niet 1x in de week maar je zult idd ook geen standaar prog plaatjes moeten draaien maar echt iets down-tempo.