Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > October Chart - Mats Wurnell
  Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
Amplifire
Senior tranceaddict

Registered: Nov 2002
October Chart - Mats Wurnell

>>> ON THE WEB
www.headlineproductions.net/matswurnell

>>> UPCOMING GIGS
November 8 @ The Fridge, Stockholm (www.fridge.nu)

>>> OCTOBER CHART
1. Armin Van Buuren - Burned With Desire Album Sampler
2. Delphion - One Nation (De Donatis Remix) CDR
3. Little Wonder - Eclipse (Fictivision & C-Quence Remix) Lost Language
4. Havannah - Havannah (Misja Helsloot Remix) CDR
5. Özgür Can - Memories Part 2 CDR
6. J. - I Scream Armada
7. Mass In Orbit - Power Is Your Mind Pulse
8. Paul Van Dyk feat. Vega 4 - Times Of Our Lives Vandit
9. Arksun - Desire CDR
10. Rising Rhythm - Instinct (Inkfish "Breaks" Remix) White

Old Post Nov-05-2003 18:25  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Registered: Apr 2003

fridge verkar ha maxad fjortispublik.. men musiken framför folket det sägs.. Vilket golv ska du spela på mats? Power lr Mix?

Old Post Nov-05-2003 20:40  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amplifire
Senior tranceaddict

Jo, det är nog en övervägande ung publik på Fridge - men inte nödvändigtvis dåligt för det. Jag vet inte på vilket golv jag ska spela, men det är väl troligtivs på Mix Floor. Det kommer bli hårdare musik då, energiskt och pumpande!

Old Post Nov-05-2003 22:11  Sweden
Click Here to See the Profile for Amplifire Click here to Send Amplifire a Private Message Add Amplifire to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
staz
Supreme tranceaddict

Syftar inte på åldrarna.. mer på att fester främst inriktade på hits&r&b med billigt inträde och promotion från powerhitradio främst drar en speciell sorts publik..

typ "EY denna fest tar 3500 pers! MASSIVE! det kostar bara 60 kr!! dom gjorde reklam för det här på radion! abou, dit måste vi dra, checka guzZarna på bilderna på hemsidan yo.."

Men som sagt, mix flooret kanske kommer ha skön stämning annars är den mest övervägande erfarenheten jag har av fester i den här stilen att det kommer ett gäng på 5 pers o knuffar en allt va de kan o kommer fram o säger "Ey, jiddraru eller ?" :P

Old Post Nov-06-2003 00:50  Sweden
Click Here to See the Profile for staz Click here to Send staz a Private Message Add staz to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amplifire
Senior tranceaddict

Okidoki, jag ska bara spela där - vet ingenting om allting annat runt omkring. Vi får se hur det blir på lördag helt enkelt.

Old Post Nov-06-2003 04:54  Sweden
Endre
lol space music

Registered: Apr 2002

alltså... matts,.. Fridge, vad gör du? det är ju nästa skam

snälla, spela inte där.

Old Post Nov-06-2003 06:24 
Click Here to See the Profile for Endre Click here to Send Endre a Private Message Add Endre to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Vizay
immiNspired

Registered: Dec 2001

faktiskt måste jag hålla med endre...fridge, uschiamej...

går i fryshuset å har varit i samma hus under tiden de varit fridge...asså inget ont men de e 99% discojallas där (no offense) :/

batteries not included.

- dave

Old Post Nov-07-2003 00:50  Sweden
Click Here to See the Profile for Vizay Click here to Send Vizay a Private Message Visit Vizay's homepage! Add Vizay to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Amplifire
Senior tranceaddict

Jag vet inte mycket om hur det brukar vara på dessa fester, men jag kommer att gå dit på lördag och köra min grej, dvs bjuda på mig själv och spela riktigt energisk och pumpande musik - precis som jag alltid gör. Jag hoppas på drag och struntar egentligen i vilka som står på golvet, bara de har skoj!

Old Post Nov-07-2003 01:08  Sweden
staz
Supreme tranceaddict

Klart han ska lira, kvittar vad det är för publik, finns alltid folk som uppskattar musiken ändå, och sprider ryktet vidare. + att jag kan tänka mig att innan man kommer upp i tiesto ligan så är det inte alltid så lätt att få spelningar.

Old Post Nov-07-2003 01:13  Sweden

TranceAddict Forums > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden > October Chart - Mats Wurnell
Post New Thread    Post A Reply

Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackUnknown song looking for IDs [2005] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackDavid Forbes - "Answers" (Original Mix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 02:27.

Forum Rules: