Become a part of the TranceAddict community!Frequently Asked Questions - Please read this if you haven'tSearch the forums
TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Pages (27): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »   Last Thread   Next Thread
Share
Author
Thread    Post A Reply
raoel
just addicted

Registered: Jan 2001
Tiësto Live [DVD ---> Tiësto in concert | 13 sept]

Er zijn al meerdere topics over de vermeende release datum van de DVD van Tiësto in concert.

Maar een maat van me is net in de winkel geweest en hij vroeg naar deze DVD.

Deze man wist te vertellen dat deze uitkomt op 13 septemder onder de naam: Tiësto live

Het zal een dubbel DVD zijn en de kosten zijn in die winkel €23,95
Maar deze winkel is altijd iets goedkoper met DVD's, dus pin je niet vast op deze prijs.

Die maat van me begint nu plots te twijfelen of het niet de 16e was.
Maar hij stond iig in de database van die winkel.

Ik vond dit heugelijk nieuws toch wel een topic waard!

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-22-2003 15:57  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

Registered: Mar 2002

beter nieuws dit! kan niet wachten!

Old Post Aug-22-2003 16:19 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
dutchy
tranceaddict in training

Ja ik hoorde weer dat ie de 15e uitkwam ,maar iig komt ie rond die tijd uit... En ik vind t ook wel gaaf dat t n dubbel dvd is!

Old Post Aug-22-2003 16:21  Netherlands
Click Here to See the Profile for dutchy Click here to Send dutchy a Private Message Add dutchy to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
deejayv
Junior tranceaddict

Registered: Apr 2002

woei das op mn verjaardag
ga m zeker halen, ben blij dat t een dubbeldvd is!
hopen dat t hele concert erop staat of is dat teveel gevraagd?

Old Post Aug-22-2003 16:42  Netherlands
Click Here to See the Profile for deejayv Click here to Send deejayv a Private Message Add deejayv to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Asperge
House DJ

quote:
Originally posted by deejayv
woei das op mn verjaardag
ga m zeker halen, ben blij dat t een dubbeldvd is!
hopen dat t hele concert erop staat of is dat teveel gevraagd?

k denk dat dat wat veel gevraagd is

Old Post Aug-22-2003 16:47 
Click Here to See the Profile for Asperge Click here to Send Asperge a Private Message Visit Asperge's homepage! Add Asperge to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Divine9
Supreme tranceaddict

Registered: May 2001
Ik neem aan dat er toch sowieso wel minimaal 3 uur aan beeld/live materiaal op zal staan. Dus dat is ook niet slecht Verder veel bonus materiaal?

Old Post Aug-22-2003 16:54  British Indian Ocean Territory
Click Here to See the Profile for Divine9 Click here to Send Divine9 a Private Message Add Divine9 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
raoel
just addicted

Dit staat op tiestoworld.com

quote:

Ik denk dat elke Dj Tiësto fan wel op 10 mei in het gelderdome te vinden was. En we hebben goed nieuws voor de fans. De DVD tiësto in concert zal op 25 september worden uitgebracht. Het mooie er van is het wordt een dubbele dvd.

Twordt steeds later
Maar, misschien klopt hun datum ook wel niet.

Maar het zal sowieso niet meer lang duren

check my website:
www.riechels.nl

Old Post Aug-22-2003 17:34  Netherlands
Click Here to See the Profile for raoel Click here to Send raoel a Private Message Visit raoel's homepage! Add raoel to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Remy D
Oranje!!!!

Registered: Apr 2001
Location: Nederland oh Nederland jij bent een kampioen, wij houden van ORANJE om zijn daden en zijn doen.

Op 25 september is er ook een Invited in Rotterdam en normaal gesproken was Invited eens in de 2 maanden dus wat Ambs al eerder zei: Misschien word 25 september wel een dvd releaseparty.

http://i48.tinypic.com/1tlpbs.png
http://i47.tinypic.com/jzb13p.png

Old Post Aug-22-2003 17:36  Netherlands
Click Here to See the Profile for Remy D Click here to Send Remy D a Private Message Add Remy D to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Blik
The Almighty Blik

dit is mooi nieuws, een dubbel DVD, zal toch zeker wel een paar uur van het "Concert" op komen te staan

zal wel interview op komen te staan, opbouw van Tiesto in Concert... etc

(misschien ook nog andere optredens van Tiesto, want er staat nergens dat het Tiesto in Concert is)

het zal waarschijnlijk wel de 16de zijn, want op dinsdag komen heel veel nieuwe CD's/DVD's uit

Old Post Aug-23-2003 13:44 
Click Here to See the Profile for Blik Click here to Send Blik a Private Message Visit Blik's homepage! Add Blik to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
Duke2003
Supreme tranceaddict

Registered: Mar 2003

ik denk ook dat het niet alleen TiC zal zijn aangezien het Tiesto live heet... misschien wat beelden van invited enzo? Als de nieuwe invited inderdaad de releaseparty zou zijn zou het wel logisch zijn dat er wat oude beelden opstaan.

Old Post Aug-23-2003 18:19  Netherlands
Click Here to See the Profile for Duke2003 Click here to Send Duke2003 a Private Message Add Duke2003 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
basvh
Bert says: Hatseflats!

Registered: Oct 2000

Misschien komt ook wel dance valley erop als het echt tiesto live heet. Maar trouwens op de dvd van another day at the office daar komt snuggle ff in beeld. Is dat al bij iedereen bekent of ben ik de enige die het opgemerkt heeft?

Old Post Aug-23-2003 18:31  Netherlands
Click Here to See the Profile for basvh Click here to Send basvh a Private Message Visit basvh's homepage! Add basvh to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message
MaGiK54
Happy Skippy

Registered: Apr 2002

quote:
Originally posted by basvh
Misschien komt ook wel dance valley erop als het echt tiesto live heet. Maar trouwens op de dvd van another day at the office daar komt snuggle ff in beeld. Is dat al bij iedereen bekent of ben ik de enige die het opgemerkt heeft?

Tis mij niet opgevallen, welk stukkie dan ?? Die Nederlanders in New York zijn dat toevallig niet de Boumas ??

Down-Under was da bomb

Old Post Aug-23-2003 19:35  Netherlands
Click Here to See the Profile for MaGiK54 Click here to Send MaGiK54 a Private Message Add MaGiK54 to your buddy list Report this Post Reply w/Quote Edit/Delete Message

TranceAddict Forums > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland > Release DVD Tiesto in Concert: 1 oktober!
Post New Thread    Post A Reply

Pages (27): [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 »  
Last Thread   Next Thread
Click here to listen to the sample!Pause playbackLyrics: In my heart i'm feeling electrified [2003] [1]

Click here to listen to the sample!Pause playbackThe Matrix - "Protect The Innocent" (Cream Team Remix) [2003]

Show Printable Version | Subscribe to this Thread
Forum Jump:

All times are GMT. The time now is 01:22.

Forum Rules: